{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

Rude hejs Renault Laguna {{forumTopicSubject}}

Hey

Søger en der kender til rude hejs på en Renault Laguna ....

En der kan hjælpe mig med at lave min el rude i en Renault Laguna, motoren køre men den kan ik køre vinduet op eller ned, men har haft dør beklædningen af, og kan se vire , dvs det ser ud som om vire er faldet af, men kan ik se hvordan man sætter den på, håber der er nogen der kender til dette og kan hjælpe mig med at lave det,

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rude hejs Renault Laguna
  • -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

Følgere: 57 Svar: 902
    #1   24. maj 2014 Der er sikkert knækket de plastik "klips" wirerne sidder i, så kan ruden ikke køre op eller ned ..
    Det er små 3 uger siden jeg lavede en laguna med samme fejl ..
    Du kan få et uoriginalt rude hejs til bilen mener det koster 1100kr det er komplet med motor osv ..

• #2   24. maj 2014 De blå plast der sider er ik knækket hvad jeg kan se, jeg kan sidde med enden af vireren i hånden, men når jeg trykker på knappen kan vireren ik rulle ind tror der er kommet en knude eller andet så motoren ik kan rulle den op, men kan mærke den drejer rundt, jeg kan også mærke på den ene blå klemme mangler vireren iforhold til den modsatte dør hvor den sidder på smiley

• -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

#3   24. maj 2014 Så tror jeg nærmere at wirerne er sprunget eller knækket..
    Det hejs jeg pillede ud var der knækket et par af de plastik dimser, og selve wirerne var sprunget .. Men det var ikke til at se før jeg pillede lortet ud ..
    Det er heldigvis ikke så skide svært at skifte smiley

• #4   24. maj 2014 Skal jeg på værksted med den så ?

• -Sørensen-
    -Sørensen- Tilmeldt:
    feb 2006

#5   25. maj 2014 Altså hvis du ikke selv kan skifte hejset skal du nok forbi er værksted eller forbi en der kan gøre det ..

Kommentér på:
Rude hejs Renault Laguna

Annonce