{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.346 visninger | Oprettet:

Skiver og klodser THansen {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Skiverne bagpå min Chevrolet Cruze 1.8 fra 2011, er ekstremt rillede, og det lyder forfærdeligt når jeg bremser. Jeg havde derfor tænkt mig at skifte dem, efter jeg så et sæt skiver koster 299,- og klodser til 349,- hos THansen.

Er der nogen der har erfaringer med kvaliteten på bremsedele derfra ?
Uden alt det fordommerig om THansen

På forhånd mange tak for jeres tid smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skiver og klodser THansen
  • #1   31. maj 2014 køb 2 sæt af det hele,så har du til når lortet ryster-piber mm

• #2   31. maj 2014 Jeg skiftede på en af mine tidligere biler, og dem fik jeg aldrig problemer med.

• #3   31. maj 2014 Heller ingen problemer herfra

• #6   31. maj 2014 Min gamle Peugeot fik skiver derfra (enkelt lags WOW)..
    De pev eller blev aldrig skæve. og skiftede dem her for 2 måneder siden efter 3 års kørsel!

• #7   31. maj 2014 har set en del folk der har mont bremser derfra , det begynder at ryste bare man tænker på at bremse lidt hårdt op. og en prøvede at bakkerne simpelt hen bukkede sammen så han mistede evnen til at bremse . og jeg købte en gang en bremse cylinder , den var utæt allerede ved mont. så jeg handler generelt ikke sikkerheds dele ved dem.

• #8   31. maj 2014 Har solgt mange skiver og klodser i thansen og arbejder der stadig. Meget sjælden folk vil ha dem retur fordi de fejler noget smiley

• Morten p
    Morten p Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Svar: 204
    #9   31. maj 2014 Man kan være uheldig alle steder, købte nye skiver til min bil gennem FTZ, de er dejlig skæve efter 1 måned.
    Og en af svendende på arbejdet købte skiver til hans forældres bil, der skulle 3 sæt til før de holdte op med at blive skæve... så der kan købes skrammel over alt.

Så personligt så vil jeg ikke have noget imod at købe skiver der, men nu får jeg så tingene billigt igennem arbejde, så køber man det selvfølgeligt der smiley

• Mr. Gsi
    Mr. Gsi Online Tilmeldt:
    nov 2005

Følgere: 166 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.208
    #10   31. maj 2014 Har selv mange gange brugt bremseer fra thansen.

Har aldrig oplevet problemer med dem.
    Og jeg køre da mine bile hårdt.

Og de har da holdt ligeså længe som bremser købt andre steder.

• #11   31. maj 2014 Efterhånden er delene alle sammen fra samme producenter så jeg personligt har ikke det store imod thansens produkter længere.. I starten var det ikke noget jeg ville bruge..

• #12   31. maj 2014 Thansen bruger mærket optimal ved bremser, det er det samme som eksempelvis køre med std,,, men hvis du bare er på jagt efter nogle billige nogle er der andre steder der er billigere og mindst lige så gode

• #13   31. maj 2014 Forstå ikke dem der har råd til at køre i en nyere bil, og stadig går på kompromis med f.eks bremsedele eller dæk what so ever... Det er trodsalt det der skal holde dig på vejen eller rede dit liv.. Har du ikke råd til noget ordenligt, så køb en billigere bil.... Ja det nok bare mig der tænker sådan, men er det forkert?

• #14   31. maj 2014 Loooort

• #15   31. maj 2014 ? Who cares.. aNONYMOUS - thansen er ikke længere dårlige hvad bremser angår i forhold til hvad de var for nogle år siden smiley

• #16   31. maj 2014 Har jeg heller ikke sagt, det er bare generalt

• #17   31. maj 2014 Nåh okey fair nok smiley

• #18   31. maj 2014 Jeg kender ingenting til bremsedele. Hvad skal jeg så gå efter ? Hvornår begynder de at være gode uden at betale overpris ? De stadart jeg har på nu, har kun holdt 2,5år og 45k km. Så skal have noget der holder bedre, uden at skulle betale en formue smiley

• #19   31. maj 2014 ALDRIG, gentager lige, ALDRIG køb reservedele i thansen, både for min og jeres egen skyld, bremser, stempler, bomberør osv alt går i stykker derfra !!!
    maks køb et gashorn eller en gul vest derinde smiley

• #20   31. maj 2014 Det med dine originale skiver ikke har holdt længere er din egen skyld... Det er sikkert rustet i stykker fordi du ikke kan finde ud af at bremse ( sådan er det altid ) ikke for at køre dig over eller noget, men hvis du lærte at bremse så ville de sagtens kunne køre længere. Brug bremserne noget mere og hvis den køre med udvendig håndbremse så når du køre på landevejen, træk den engang imellem mens du køre

• #21   31. maj 2014 Jeg har kun en gang haft problemer med skiver fra thansen som var skæve fra ny men fik dem byttet uden problemer og de nye fejlede intet du kan også risikere at få et sæt skæve skiver fra fx mekonomen au2parts osv så du kan roligt købe dem der thansen er ikke så dårligt mere

• #22   31. maj 2014 Har købt ved auto bremsen sidst til min Opel de var super gode og faktisk billigere end t Hansen

• #23   31. maj 2014 Jeg har kørt med EBC skiver der blev skæve, havde endda EBC Klodser på også.....

Men gav 200kr for at få dem drejet af, og så var det problem løst!

Desuden så tror jeg ikke man skal være bange for at købe Thansen bremser, hvis de virkelig var livsfarlige var der nok blevet gjort noget ved det.

• #24   31. maj 2014 Har købt skiver og klodser hos t-hansen, og har aldrig haft problemer med dem.
    Men jeg tror ikke t-hansen er de billigste, prøv at kigge hos Auto-bremsen fx.

• #25   31. maj 2014 Autobremsen kan jeg tale godt for, deres dele er i oem kvalitet, nogle af dem er endda originaldele

• #26   31. maj 2014 NK skiver fra autobremsen kan sgu ikke anbefales, piver og ryster mega hurtigt. Ikke kun mig som har det problem smiley

• #27   31. maj 2014 Nk har jeg aldrig haft nogle problemer med gennem de sidste 7 år, hverken piven eller rystelser

• #28   2. jun 2014 I Thansen for du skiver fra maxtech ( datter selskab til brembo hvis jeg husker rigtig) optimal ( original levenrandør til BMW) eller trw ( original levenrandør til flere mærker) så de burde være fin kvalitet smiley jeg arbejder i Thansen og kører selv med bremse skiver og klodser fra Thansen, og der er ikke nogen problemer, tror kun jeg har byttet et sæt skiver fordi de var skæve i den tid jeg har arbejdet ser

• #30   5. jun 2014 det sidste hold jeg havde fra dem der kørte skiverne over 100000 km og 3 hold klodser før de blev skiftet og de blev aldrig skøve eller noget.
    Det eneste skulle da være at klodserne måske sviner lidt mere end andre ellers ingen problemer

• #31   5. jun 2014 Det kommer også an på ens kørsel

• Morten p
    Morten p Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Svar: 204
    #32   6. jun 2014 Sq godt vores kunder ikke kører 100.000km på et sæt skiver, så fik vi dem da aldrig skiftet smiley

Kommentér på:
Skiver og klodser THansen

Annonce