{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ernst - Bosal - Walker Hvad er bedst i kvalitet Katalysator
  • #1   16. jun 2014 Bosal og Walker producere OEM produkterne for bil fabrikkerne, så det ville jeg ikke have noget problem og købe..

Ernst kender jeg ikke..

• #2   16. jun 2014 Har hørt når Bosal laver Org dele til bilproducenter er det rigtig god kvalitet men når det er til eftermarked eller reservedele forhandler ryger kvaliteten RIGTIG meget ned ?? Samme med Walker.

• #3   16. jun 2014 Til hvad bil ? Generelt er alle svejsninger super ringe beskyttet. Galvaspray og så en gang sort varmefast maling på alle dele så holder de længere men desvære holder. Mange reservedele dårligt

• #4   16. jun 2014 Jeg har nu aldrig lagt mærke til nogen synderligt kvalitets forskel, hvis man har skiftet en original ud med eftermarked.

• #5   16. jun 2014 Opel Vectra B 2.0i 16V X20XEV 1996

Jeg har nemlig en Universal katalysator fra biltema en til 2.0 op til 4.0

DEN jeg havde på bilen var HELT blæst ud HELT TOM sætter en fra biltema på og Co tallet ændre sig ikke en skid stadigvæk 0,550 rykker katten frem og 0,550

Så gider ikke smide penge efter en designet uoriginal som heller ikke virker en skid

• #6   16. jun 2014 Bare lige vær opmærksom på hvis den skal sidde på en japaner bil holder den ikke lige sp længe som en original, skal den sidde på en fransk holder den lige sp godt som en original (3-4år )

Som din en tysk, ved sku ikke hvor længe en original udst holder smiley

• #7   16. jun 2014 Det er ikke holdbarhed men effektivitet der er vigtigt for mig så jeg kan få Co'en ned smiley

• #8   17. jun 2014 Nu har du vel kørt bilen drifts varm inden du tester den nye kat ikke?

Men jeg ville ikke have bekymringer ved og købe en Bosal kat som passer til bilen..

• #10   17. jun 2014 Har skiftet filter tændrør og lambdasonden er testet men bilen får en mager blanding så det er kun katten og da jeg fjernede den som var HELT TOM og satte en ny på fra biltema kørte 30 km til syn og den virker stadigvæk ikke med høje omdrejninger !!!
    og en kat skal virke efter ca 2 minutter.

Kommentér på:
Ernst - Bosal - Walker Hvad er bedst i kvalitet Katalysator

Annonce