{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.127 visninger | Oprettet:

Har du skiftet en Tiptronic gearkasse ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen,

ville lige høre om der skal kodes noget , når man udskifter en defekt tiptronic gearkasse med en anden brugt enhed som er helt magen til den defekte ?

Jeg tænker på om der skal trækkes koder ud af den gamle og lægges i den nye eller om det bare er plug an play ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har du skiftet en Tiptronic gearkasse ?
  • #1   3. jul 2014 plug and play.

• #2   3. jul 2014 okay så er det jo lige ud af landevejen så

• #3   3. jul 2014 Jeg skiftede bare gearkassen på mi gamle v6tdier dengang den gik til et tip er og skrue starteren af og dreje motor rundt og tag de 3 10 mm bolte af til converteren også piller du gearkassen af med converteren på da den skal sidde rigtigt og trække olie pumpen i gearkassen

• #4   3. jul 2014 For søren da osse havde da glemt alt om du havde skiftet sådan tidligere Christian , tja jeg skulle sku lige have en A6´er igen kan ikke leve ude de 2.5ér .

vi skal jo kode alt på de biler jeg har inde på værkstedet nu en multitronic
    kan sletter ikke starte før gearkassen er kode osv .

Jeg tager altid en aut gearkasse af på den måde , har set for mange brækket converter på den anden måde oppe på hugget

• #5   4. jul 2014 Jeg kunne forstille mig de nyere skal kodes men de gamle tror jeg bare de får cannabis signalet så køre det uden og være sikker jeg skiftede den bare på passaten dengang også kørte det tester osv snakkede fint med gearkassen... Ja det andet kan blive en dyr for nøjelse he he men de går nu godt de gamle 2,5er bare man passer dem

Kommentér på:
Har du skiftet en Tiptronic gearkasse ?

Annonce