{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.658 visninger | Oprettet:

Mazda 323F Nærlys/kørelys fejl {{forumTopicSubject}}

Heydå!

På min ældre MazdMazdMazda 323F 1,5 GLX fra '99 har jeg fået det problem, at nærlys/kørelys ikke tænder selv, og ej heller kan aktiveres mere, samt at fjernlys indikatoren er tændt konstance!

Så vidt jeg ved er det et relæ et sted, der laver balladen, men når jeg kravler ned og kigger er det ikke ret logisk for mig hvilket relæ det skulle være -

Jeg er selv nået frem til at det er et relæ hvorpå der står
"BJ3G-67-7R0A UNIT RUNNING" på, men jeg aner ikke om det er korrekt.

Hjælp søges smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mazda 323F Nærlys/kørelys fejl
  • #1   10. sep 2014 Den box du snakker om er til baglys. men mener at der sider en lidt minder box der nede kunne godt værre den. smiley

• Leo O
    Leo O Tilmeldt:
    apr 2016

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 1
    #2   10. apr 2016 Hej.
    Jeg havde nøjagtigt samme fejl.
    BJ3G-67-7R0A UNIT RUNNING er det rigtige modul. ( DRL - Daylight Running Lights )
    Der er dårlige lodninger på printkortet inde i modulet.
    Demonter og adskil modulet, udtag printkort, omlod lodninger. Derefter virker alt ok igen.

Skulle du få brug for Wiring Diagram http://www.mazdabg.com/ftp-uploads/Mazda/323/Mazda%20323%20BJ%20Wiring%20Manual.pdf

• John K
    John K Tilmeldt:
    aug 2018

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 1
    #3   19. aug 2018 Jeg mangler baglys og nummerpladelys. Har været ved ophugger og fandt 2 relæer.
    GG3E 67 7ROA - BJ3G 67 7ROC. Mit eget relæ hedder BJ3G 67 7ROA. Kan jeg mon bruge et af disse 2 fundne relæer ?????
    Det er en Mazda 323F fra 98, 5 dørs.

• Jesper Haaber G
    Jesper Haaber G Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 3 Svar: 2
    #4   31. jul 2020 Fik du løst det? Jeg har nemlig samme problem. Jeg ved bare ikke hvor jeg finder den lille boks?

• Henrik H
    Henrik H Online Tilmeldt:
    sep 2018

Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 539
    #5   1. aug 2020 Sort boks oppe over pedalerne et sted, boks kan vist ikke fås fra ny af længere, så det er en tur ud til hugger, da jeg manglede kiggede jeg nok i mindst 10 biler før jeg fandt en bil som stadig havde boksen, for 8 år siden, god jagt.

• Jesper Haaber G
    Jesper Haaber G Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 3 Svar: 2
    #6   1. aug 2020 Jeg fandt en boks lige midt under ratstammen, men det viser sig at være tændningslåsrelæ boks.

Man er jo ved at brække ryggen når man skal kigge derop og ikke ved hvor man skal kigge. smiley

Kommentér på:
Mazda 323F Nærlys/kørelys fejl

Annonce