{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp med tændings problem til audi a6 AEB motor
  • #1   30. jul 2014 Jeg vil gætte på din knast positionsføler ikke ved hvor den står, og derfor ikke aktiverer den pågældende spole, medmindre du har fået noget forkert sat på bilen

    Ps. Vedr. tidligere indlæg.

    Årsagen til det vigtige i at lave en sigende overskrift, er for mig ihvertfald, at det er nemmere at søge forummet igennem for spørgsmål der er stillet før.


  • #2   30. jul 2014 hvordan ordner jeg det problem
    og hvorfor sender den ikke gnist til cylinder 1 (ved krumtapshjut)


  • #3   30. jul 2014 Knast positions føleren, fortæller jo din motorstyring, hvilken cylinder der er oppe, og dermed hvilken der skal have gnist, hvis den er defekt, vil bilen ikke køre på de cylindre den ikke "kan se" og så skifter du føleren. Men inden du kaster dig ud i at skifte noget som helst, skal du have en tester på, den vil afsløre fejlen korrekt, alt andet er gætteri, samt spild af din tid.

  • #4   30. jul 2014 hvordan kan man se om den er defekt på forhånd tak smiley


  • #5   30. jul 2014 Kan du ikke, det er kun ud fra fejlene at du kan pege dig ind på det, men er man en haj til elektroniske kredsløb kan man komme langt med et multimeter. Få nu bare en tester på, der er masser herinde der har en, ellers til VW eller køb en på eBay.
    (Du skal dog vide hvordan man bruger en)


Kommentér på:
hjælp med tændings problem til audi a6 AEB motor

Annonce