{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.495 visninger | Oprettet:

Golf 1 starer ikke, efter skift af benzinpumpe. {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Denne Golf 1 Cabrio fra 1988 med JH motor

Har lige fået skiftet benzinpumpe, og nu starter bilen ikke ordentligt op. Den starter lige i 1 sekund, og går så i stå, så kan du starte den igen og den gør det samme. Men 3. gang så vil den ikke - Som om den drukner og lugter af benzin.

Så kan jeg vente 3-4 minutter så kan jeg forsøge igen med samme resultat.

Den får benzin fra pumpen.

Hvad kan der være galt ?

Jeg har filmet forløbet på video og kan ses her:
https://www.youtube.com/watch?v=jsDTCfw3OGY

/Jens

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf 1 starer ikke, efter skift af benzinpumpe.
  • #1   2. aug 2014 lyder mere som om den ikke får benzin
    kan du se den pumper i evt filter
    for jeg plejer at at fylde benzinpumpen med benzin ellers kan de sometider ikke suge

• #2   2. aug 2014 Jeg har haft en bøtte stående under filteret som ligger i motorrummet og den bliver hurtigt fyldt, så der kommer fint benzin frem til insprøjtningsmodulet

• #3   2. aug 2014 når der sprøjt på er det det der med sådan en fordeler med slanger til hver dyse (k-indsprøjtning) så kan du evt trykke op i spjællet i luftfilteret så åbner den til benzin så det kommer ud i slangerne

• #4   2. aug 2014 Ja det kan jeg prøve hvis det ikke det kræver 2 mand

Hvis det er må du gerne ringe mig op eller sende dit nummer så ringer jeg gerne dig op måske for hurtigere kommunikation

Tlf 42 600 700

• #5   2. aug 2014 Hvorfor har du skiftet benzinpumpen?

• #6   2. aug 2014 jeg kender desværre ikke så meget til det havde selv en bmw 323i med samme type indsprøjtning med samme problem fik det aldrig til at virke

• #7   2. aug 2014 Fordi jeg kørte tør. Og det resulterede i at pumpen begyndte at knurre helt vildt, og bilen satte ud konstant, og hakkede og spruttede.

Så gik ud fra at det var problemet.

Det var åbenbart ikke det eneste smiley

• #8   2. aug 2014 Er du fuldstændig sikker på at du kørte helt 100% tør??
    Jeg tænker at der måske er kommet lidt bundsnask fra tanken med ind som har sat sig et dumt sted i benzinsystemet....
    Jeg kender ikke din motor - ovenstående er bare et bud smiley
    Hvis pumpen er nem at skifte, så prøv at bytte den gamle tilbage på motoren, og se om den stadig knurrer og er underlig.
    Ellers er næste skridt at gøre som michael foreslår i #3.

• #9   3. aug 2014 prøv og tage retur slangen af og køre lidt med pumpen et par gange til der kommer benz ud af returslangen. derefter se efter revner på vakumslangen fra benzintryks regulatoren. evt. tage den af og rense den. i sidste forsøg kan du skifte brændstoffilteret eller gøre det rent og se om der er en forskel.

• #10   3. aug 2014 ellers kan du tage dyserne ud og prøve det her ned i en spand eller noget så du kan se om benzinen kommer ud af dyssen
    https://www.youtube.com/watch?v=XabbJ3HaeuI

Kommentér på:
Golf 1 starer ikke, efter skift af benzinpumpe.

Annonce