{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.034 visninger | Oprettet:

Ala A
Ala A
Følger: 2 Biler: 1 Emner: 42 Svar: 216

Ebay.de Kan prisen være så billig..? :) {{forumTopicSubject}}

http://www.ebay.de/itm/KIT-Satz-Nockenwelle-BMW-3er-E30-E36-E34-316i-318i-M40-/251437553630?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3ABMW%7CPlatform%3AE36&hash=item3a8ad897de

Er den god nok..??

er udemærket klar over at det ikke er originalt, men det samme forgår hos schmeidman ligeså vel.

Begrundelse for eller imod bestilling derfra..?? Mvh

P.s.: De har fået ebay stempel garanti...hvis det hjælper lidt på sagen smiley

Takker på forhånd for jeres tid!

Mvh.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ebay.de Kan prisen være så billig..? :)
  • Dagen-derpå
    Dagen-derpå Tilmeldt:
    jan 2012

Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 432
    #1   14. aug 2014 udfra mine utallige handler på ebay og hans rating på 99,9% positiv vil jeg sige grønt lys. desuden bruger man paypal så man er beskyttet i hoved og røv... smiley husk at tilregne fragten.

• #3   14. aug 2014 når de har ebay-garanti skal du sgu ikke være bange for sælgeren.

om selve produktet er noget værd tør jeg ikke udtale mig om....men du har jo returret, hvis det skulle ske at du modtager den og med det samme kan se at det bare ligner lort....

• #4   14. aug 2014 I skal alle sammen have 3000 Tak med på jeres vej smiley

Grunden til at jeg vil vælge sættet er fordi man ligeså godt kan skifte resten ud, da de punkter har noget med hinanden at gør, og det vil kun forny motorgangen, og plus så vil den tikkende lyd endelig forsvinde...forhåbentlig.. smiley

Ønsker jer en rigtig god torsdag!

• #5   14. aug 2014 Aner intet om produktet - men selve sælgeren turde jeg godt købe fra. Han melder enda selv at han sender til DK og det koster 20 euro - det er en fordel. Ofte gider de tyske sælgere ikke sende til Dk - eller har glemt at give det som option, og så er det lidt et tovtrækkeri at få dem til det...

Bemærk at ekstra varer ikke koster mere i fragt hos ham, nu du er igang smiley

• Dagen-derpå
    Dagen-derpå Tilmeldt:
    jan 2012

#6   14. aug 2014 Tikke lyd? Gør den det hele tiden eller er det indtil bilen er varmet op?

• #7   14. aug 2014 Hele tiden smiley og har både læst mig frem til og set videoer.. smiley

• #8   14. aug 2014 ebay er win win og man sparer penge! hidtil har mine stumper holdt. ebay is teh sjit!

• #10   14. aug 2014 Har lagt godt mærke til de billige sæt, men den jeg linker til har 30 dages returret, sådan som jeg har forstået det...

• Dagen-derpå
    Dagen-derpå Tilmeldt:
    jan 2012

#11   14. aug 2014 tror ikke du skal regne med den hvis du har sat den i og brugt den, kun hvis den ikke er brugt.

• #13   14. aug 2014 I skal alle sammen have tak med på vejen!! Står der egentlig på nogen steder hvorfor prisforskel ligger henne..? Er det materiellet der afgør det..??

Kommentér på:
Ebay.de Kan prisen være så billig..? :)

Annonce