{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.350 visninger | Oprettet:

Fjernbetjening virker ikke på arbejdet {{forumTopicSubject}}

Hvilke ting kan forstyrre signalet fra en bils fjernbetjening?

Vores Landcruiser, svigermors Citroen C1 og naboens 3 biler (Cayenne, Touareg bla) kan heller ikke låses.

Det er noget der er sket indenfor de seneste uger.

Det skal siges at der er tale om en P-plads midt inde i Frederikshavn, så der er masser af 'ting' omkring.

Kan det være trådløse ringklokker, mobiltelefonmaster eller hvad kan forårsage dette?

Nogen der har prøvet noget tilsvarende. Det underlige er at det tilsyneladende rammer ALLE biler der holder på dén P-plads

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fjernbetjening virker ikke på arbejdet
  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.886
    #1   17. aug 2014 det kan være "jamming" fra andet elektronik måske en biltyv som sender konstant og så blænder for låsesignal så jeres biler ikke er låst når i forlader den, måske en sag for polisen ..... alt andet lige skal det signal spores og slukkes

• #2   17. aug 2014 Jeg kan huske at det har været beskrevet i Audiclub.dk. Det var ved et indkøbscenter et eller andet sted og der var en fra klubben der havde løsningen. Jeg kan bare ikke huske det eller finde svaret. Om det var infra rød overvågning eller lign. det pågældende sted, men det havde relation til elektronik på p pladsen. Mvh. Gert

• #3   17. aug 2014 Gert, det tænker jeg også. At medmindre der er nogen der bevidst jammer signalerne, så må der være opsat et eller andet elektronik som forstyrrer signalet fra håndsenderne

• #4   17. aug 2014 Jeg fandt sørme indlæg i Audiclub.dk. Det giver nu ikke svar på alt, men fjerner måske mystikken lidt.
    Mvh,. Gert

http://audiclub.dk/forum/viewtopic.php?f=23&t=29663&hilit=fjernbetjening

Kommentér på:
Fjernbetjening virker ikke på arbejdet

Annonce