{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig start periodisk
  • #1   5. sep 2014 "Den driller ofte med starte med det samme" ??

• #4   6. sep 2014 Er det ikke kun når den er varm?

• #5   6. sep 2014 softwarefejl

• #7   6. sep 2014 hvis det er når den er varm den døjer med at starte så prøv at skifte temperatur føler smiley det hjalp på vores smiley

• #8   6. sep 2014 eller prøv at køre den varm og så slukke den tag stikket af til temperaturføleren og se om den stadig døjer smiley

• Peter AG
    Peter AG Tilmeldt:
    sep 2013

Følgere: 1 Emner: 15 Svar: 16
    #9   6. sep 2014 Den er lige skiftet også
    Og det lige meget om den er varm eller kold.
    Har også hørt det måske kunne være dyserne ja. At det kan være tætningsringe men dog kan det nok også være en defekt dyse ja.
    Ang. software fejl kan det muligvis være. Har jeg også hørt, men det var på en Audi. De fandt så ud af det var topstykket der var sodet til vidst.

Altså for gå mere i dybden så det den gør er at den skal køre længe på starteren for at starte. Nogle gange starter den lige med det samme. Lidt som om at når stemplerene evt. lige står rigtig er "komp." måske bedere der og derfor har lettere ved at starte.

Mange tak alle til videre.

• Nick K
    Nick K Tilmeldt:
    jul 2007

Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 228
    #10   6. sep 2014 Det der med softwaren er hvis den ikke starter ordenligt når den er varm. Det skyldes at motorstyringen giver for lidt diesel, og det kommer til udtryk hvis man har en træt starter og/eller batteri.

• Peter AG
    Peter AG Tilmeldt:
    sep 2013

Følgere: 1 Emner: 15 Svar: 16
    #12   9. sep 2014 Så fik jeg sat en VCDS på. Billeder vedhæftet. Og så håber jeg nogle evt kan sige om alle 4 skal skiftes eller om det nok med skifte 2 bare ?

profilbillede
Kommentér på:
Dårlig start periodisk

Annonce