{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
513 visninger | Oprettet:

Kn i mazda 323 sedan fra 92 {{forumTopicSubject}}

jeg har købt et kn åben filter (ikke måtten til filter kassen)
jeg har monteret det og konstateret INTET.
ingen lyd, forskel på motor (hverken frisk eller doven) og senere vil det så vise sig om den giver mere pr liter når jeg kører.
men men fordi jeg skriver var fordi når man invistere i sådan et filtet er det jo oftest lidt lyd man forventer.
hvordan får jeg lyd?
en makker jeg talte med gik i gang med en større snak om metal rør fra luftmængdemåler til manifol (eller der hvor plast røret er monteret) det giver bare ikke mening i mit hovede. jeg mener der imod at metal røret giver mere flow men ikke lyd.
jeg mener også at hvis lyden skal frem skal jeg ned og fjerne kat og anden bagpotte (er ikke sikker) måske også 1 tomme større rør under bunden fra manifolden.
ret mig hvis jeg er på herrens mark og kom med gode råd, jeg er træt af at skulle spille så højt musik at fordi min pil fyder som en prut som sniger ud mellem ballerne!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kn i mazda 323 sedan fra 92
  • #1   9. maj 2006 på min gamle Mazda gjorde jeg det at jeg afkortede indsugningsrøret, ved at skifte det plastik stykke ud med et kortere og mere flowvenligt alurør, mere flow = mere lyd...

du kan også skifte udstødning, hvis du vil hente noget mere lyd, men pas på, det tager hurtigt noget effekt på sådan en motor, hvis den ikke er tunet...

• #3   11. maj 2006 hvad motor er der i din mazda ?

har selv en 1,8 gt 323f jeg fik KN og alurør... det lyder sku fint.. og den går længere på literen... men ved ikke omden er blevet friskere...

• #4   11. maj 2006 ahh. har lige set hvad der er.. sørg for at KN får alt det luft den skal bruge så du ikke kvæler den... kan evt være derfor

Kommentér på:
Kn i mazda 323 sedan fra 92

Annonce