{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12.465 visninger | Oprettet:

Autodata/Tolerance data osv {{forumTopicSubject}}

Hej Alle,

Jeg skal lige høre, er der nogle af jer der kender prisen på disse, for jeg har set at alle køre i dag på online systemer... Og det er også fint nok, så har man noget der hele tiden er opdateret... Men jeg ville høre om der var nogle der kendte noget der virkede og ikke kostede en halv arm om året... ville gerne gå med til en 250-300kr om måneden (3000-3500kr pr år), men de fleste jeg finder liger på over dobblet det. Og det gør det lidt dyrt i forhold til i forhold til hvor meget jeg bruger det...

Ringede til Tolerance data, der kunne jeg ikke engang få en pris, for hvis jeg ikke havde værksted, så måtte jeg ikke have det, har dog CVRnummer.

Og autodata fik jeg en pris på ca 6000-7000kr via autofrontal.

Og jeg ville lige høre jeres erfaringer med det, og om hvad i bruger derude...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Autodata/Tolerance data osv
  • #3   11. sep 2014 du kan få FTZ login som er på månedsbasis

  • #4   11. sep 2014 ... eller hente det på nettet smiley

    Men jo det koster kassen, men der bliver også brugt meget tid på at udvikle det.


  • #5   11. sep 2014 Prøvede og at høre FTZ, men så skal jeg have FTZ+ og så kan jeg tilkøbe NF Data efterfølgende var det jeg fik at vide.

    FTZ+ Som jeg ikke skal bruge til noget. Eller kan godt se det er pratisk, men jeg kan godt leve uden det for kostede ca 4.000kr årligt. Dog kan jeg få NF Data oven i det, compact til ca. 3.000kr.

    Det var hvad jeg fik at vide da jeg tog op og hørte dem da de lå i Fredensborg, tror det var et lille år siden, udover det kunne jeg alligevel ikke blive kunde hos dem, for jeg kunne ikke garantere jeg købte dele for over 50.000kr årligt, og så var jeg ikke en kunde de ville have, for de beskeftigede sig ikke med perlegrus eller amatør mekanikere, og så behøvede jeg ikke spørge om det andet, for jeg var jo slet ikke aktuel som kunde... har aldrig følt mig så flov før, og det gør jeg ikke igen... Har så fundet ud af jeg allerede har ramt de 50.000 og at det ikke er noget problem at nå, når men det være det....

    Ville gerne have været tilbage til FTZ, har brugt dem for mange år siden, men efter den samtale jeg havde med den person, da jeg var oppe og besøge dem, så har jeg ikke brug for det, så handler jeg hellere andre steder (bruger nogle der er medlem af AutoG), for der tør jeg ikke sætte mine ben igen.


  • #6   11. sep 2014 Polo Doktoren, det er også derfor jeg gerne ville have det orignalt, for jeg ville gerne støtte sagen, og noget der er opdateret, for man kan altid hente alle de versioner op til 2009, det har jeg godt set. Men vil hellere være ærlig og støtte sagen, frem for bare at downloade det.

    Og nu er det kun den lille pakke jeg skal bruge - det eneste jeg bruger det til er: Tekniske data/arbejdstider/serviceskemaer - det er det vigtigeste for mig, dog er fejlkoder og servicenulstillings og tandrems guide fine nok, men kan leve uden dem...


Kommentér på:
Autodata/Tolerance data osv

Annonce