{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Varme i sæderne - BMW E46
  • #1   21. sep 2014 Der er ingen ledninger. Men du kan købe komplet ledningsnet til det.

• #2   21. sep 2014 Hvor fra og hvor til ? smiley

• #3   21. sep 2014 prøv og kig her:
    http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=341242
    Har lige eftermonteret elektriske sportslædersæder med memory og varme i min. Det kræver lidt kendskab til ledningsarbejde og at man holder tungen lige i munden når man er i gang, men det er helt sikkert muligt. Koed eller schmiedmann kan hjælpe dig med ledningsnettet, hvis du ikke kan finde det på nettet så ring til dem eller send en mail, de har det eller kan skaffe det. Jeg fandt nogle af de ting jeg skulle bruge på ebay.

• #4   21. sep 2014 @Rasmus - Tak for postet.

Jeg kan se jeg har glemt og sige at jeg har El sæder med memory osv i, i forvejen smiley
    Har læst den igennem, og det er ved en total "fresh" installation korrekt ?

Igen har jeg læst flere steder på nettet, at hvis der er El i sæderne i dem man bytter ud, så er alle kabler trukket, og det så bare et et spørgsmål om nogle sikringer i sikringsboksen ?

• #5   21. sep 2014 Det er muligt du kan være heldig at det er lige til, men som udgangspunkt bliver ledningsnettet lavet specifikt til den enkelte bil udfra det ekstraudstyr der er bestilt til den. Men tænker at du som minimum skal have trukket kabler fra sikringsboksen og ud til knapperne der skal sidde mellem sæderne.

• #6   23. sep 2014 Mads hvornår er din bil fra?? Du skal lige være opmærksom på at de første e46 har enkeltstående knappet til sæde varme, asc, og hvad der ellers måtte side i midter konsollen.. Hvorimod at de sener gik hen og lavede den til et stort modul.. Med de ting der nu skulle installeres i bilen..

Den anden ting er, at de amerikanske Bmw som reglt er forberedt med ledninger til alt ekstra udstyr hvor imod de europariske ikke er... Så pas på med hvad du læser på amerikanske forums..

Kommentér på:
Varme i sæderne - BMW E46

Annonce