1.151 visninger
|
Oprettet:
Varme i sæderne - BMW E46 {{forumTopicSubject}}
Hej,
Er der nogen der kan bekræfte om der er preinstalleret de ledninger der skal bruges, ved en evt. installation af sæder med varme i ?
Jeg ved det kræver et specialt panel til midterkonsollen, men kræver det andet ?
Tak
okt 2006
Følger: 72 Følgere: 74 Biler: 2 Svar: 788
sep 2011
Følger: 15 Følgere: 15 Emner: 135 Svar: 274
nov 2006
Følger: 6 Følgere: 10 Biler: 3 Emner: 22 Svar: 65
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=341242
Har lige eftermonteret elektriske sportslædersæder med memory og varme i min. Det kræver lidt kendskab til ledningsarbejde og at man holder tungen lige i munden når man er i gang, men det er helt sikkert muligt. Koed eller schmiedmann kan hjælpe dig med ledningsnettet, hvis du ikke kan finde det på nettet så ring til dem eller send en mail, de har det eller kan skaffe det. Jeg fandt nogle af de ting jeg skulle bruge på ebay.
sep 2011
Følger: 15 Følgere: 15 Emner: 135 Svar: 274
Jeg kan se jeg har glemt og sige at jeg har El sæder med memory osv i, i forvejen
Har læst den igennem, og det er ved en total "fresh" installation korrekt ?
Igen har jeg læst flere steder på nettet, at hvis der er El i sæderne i dem man bytter ud, så er alle kabler trukket, og det så bare et et spørgsmål om nogle sikringer i sikringsboksen ?
nov 2006
Følger: 6 Følgere: 10 Biler: 3 Emner: 22 Svar: 65
dec 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Biler: 2 Emner: 38 Svar: 433
Den anden ting er, at de amerikanske Bmw som reglt er forberedt med ledninger til alt ekstra udstyr hvor imod de europariske ikke er... Så pas på med hvad du læser på amerikanske forums..
Varme i sæderne - BMW E46