Søger: Autoelektriker til arbejde. {{forumTopicSubject}}
Godaften.
Jeg søger en auto elektriker til noget arbejde.
Skal prøve at forklare det kort.
Har et par tågelygter, som jeg har monteret i min Ford Ka 2014 model.
Der skal trækkes et kabel, tilsluttes et relæ, sikring og kontakt til dem.
- Kontakten skal sidde inde i kabinen.
- Kontakten skal have to funktioner. Tænd og sluk.
- Kontakten skal kun fungere hvis der er tænding på bilen.
- Slukkes bilen, imens kontakten er på tænd, og tændes bilen bagefter, skal tågelyset stadig være tændt.
- Når jeg låser min bil op med fjernbetjeningen, lyser mit positionslys. Kunne godt tænke mig at tågelyset også lyste under denne funktion.
Lyder dette som en opgave for dig, skal du være hjertelig velkommen til at kontakte mig.
DET KAN IKKE LAVES ORIGINALT. Derfor søger jeg hjælp til en 'uoriginal' løsning
Kærlig hilsen
Christopher.
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 59 Biler: 6 Emner: 9 Svar: 927
Der kan man bare købe et ebay komfort modul og smække i som bliver aktiveret på ledningen til centrallås motoren.
Det er easy.
apr 2009
Følger: 1 Svar: 5
aug 2008
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 80
Gider ikke betale 10.000 kr på autoværksted.
Tænker det vel bare er at trække strøm til tågelyset fra positionslyset. Og så er det klarer. Fordi positionslyset tænder og slukker jo allerede i forvejen. Så hvis jeg lader kontakten være på tænd, så er det problem vel løst, med at de tænder med positionslyset når der trykkes på fjernbetjeningen .
jan 2004
Følger: 20 Følgere: 20 Emner: 111 Svar: 632
Det kan også umiddelbart lade sig gøre. Men der skal nok lige undersøges lidt tykkelse på kabelkvadrat, antal watt på lygter, og så skal der nok lige en diode ind osv. Har du selv kontakten?
Jeg kan lave det, men det er ikke sikkert det bare er ligetil.
Er der I øvrigt pære-alarm på en KA? så kan du også få lidt problemer der, hvis du tager det sammen med positionslyset.
aug 2008
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 80
Ej hvor lækkert hvis du kunne få det til at spille. Ja bilen har desværre lygtekontrol / pærekontrol.
Har umildbart ingenting endnu. Men kan sagtens rende ud og købe en.
Søger: Autoelektriker til arbejde.