g40 får for meget benzin {{forumTopicSubject}}
hej
er lidt en dør til de der benzinmotorer, men min polo har stået stille i omkring 2 år, den har altid startet i et ruf, når jeg har været ude ved den i løbet af de 2 år.
Men kørte den ind i værkstedet for et par mdr siden for at skifte remmene til g-laderen med en ribrem i stedet, samt tandrem og vandpumpe. I den anledning har jeg self haft g-lader osv af. Men nu da det hele er samlet, vil den ikke starte. Hvis jeg kører den i starteren et stykke tid, render benzinen bukstaveligt talt ud af udstødningen. men hvis jeg derimod klemmer benzinslangen til dyssebroen (eller hvad nu den hedder?) flyver den lige i gang, og går sund i motoren i ca et halvt minut, indtil der ikke er mere benz at gøre med. Hvad kan grunden være til at den gør det? er der noget regulator til benzinen, som ikke justerer trykket rigtigt eller? for vil mene, hvis den kan starte og lyde sund, når man klemmer den slange, så skal dysser, motorstyring osv. vel være i orden?
håber lidt der er en som kan komme mig til undsætning her, så hun kan komme i gang og forhåbentligt ud på vejene til næste forår
mvh Martin
mar 2009
Følger: 8 Følgere: 8 Biler: 5 Emner: 8 Svar: 243
g40 får for meget benzin