{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Dunken ved venstre forhjul (206) {{forumTopicSubject}}

Hej,

Min 206 cc er begyndt at "dunke" ved venstre forhjul ved jævn hastighed.
Det er kun ved jævn hastighed lyden er der, den er helt væk under acceleration og deacceleration.

Lyden er ikke voldsom høj (passager siden kan faktisk ikke rigtig høre lyden med mindre man lytter efter og er klar over hvad man lytter efter).

Jeg syntes lyden er højere når jeg kører hurtigere, men det er muligvis noget jeg bilder mig selv ind. Kører jeg på en vej med grov asfalt kan jeg dog ikke høre lyden.

Er der nogle der har nogle bud? Jeg tænker selv det leje hvor trækakslen går ind i gearkassen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dunken ved venstre forhjul (206)
  • #1   27. okt 2014 Forhjulsleje der er begyndt at få det skidt?

• #3   27. okt 2014 Jeg havde bilen oppe for at prøve at mærke for slør i hjulet, men der var ikke noget (eller i hvert fald så lidt jeg ikke bemærkede det). Burde der ikke være det hvis det er hjullejet? Og er der nogle synlig måde at tjekke det på, på en 206, eller skal det skilles helt af?

• #4   27. okt 2014 Det behøver der ikke :).. Men man kan altid prøve at skifte dem, det gør kun bilen bedre smiley

• #6   27. okt 2014 først og fremmest evt tjek om der ligger noget i sidde lommen på døren smiley men kan det ikke også være træk aksel eller bærekugle ? smiley

• #8   27. okt 2014 Om der sidder noget i lommen på døren? Tænker du noget der ligger og rasler rundt? Den bliver gjort hysterisk rent nærmest hver 14. dag så det gør der ikke (gid det dog bare var det hehe).

Det skal jeg ikke kunne udelukke. Det ser jo pænt ud, men hvordan tjekker jeg lige det nemmest?

Kommentér på:
Dunken ved venstre forhjul (206)

Annonce