1.047 visninger
|
Oprettet:
VR6 Motor {{forumTopicSubject}}
Har skiftet kæde, kædestrammer, 12 nye hydrauliske ventiler og oliepumpe Motoren er taktet som den skal på mærkerne, og strømfordeleren står også som den skal være. Motoren får benzin og gnist. Der er fin kompression på og har også efter set krumtaps føleren. Intet at komme efter. Har prøvet at få den i gang ved hjælp af at køre starter, diesel start og trække bilen igang. Men stadig intet liv. Håber der er en der kan hjælpe?
nov 2011
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 2 Svar: 188
okt 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 13
jan 2005
Følger: 33 Følgere: 30 Biler: 6 Emner: 305 Svar: 5.642
Strømfordeler på en VR6?
Al respekt jeg har aldrig haft en VR6 mellem hænderne men har den overhovedet sådan en?
Den har vel en Tændspole som bliver styret af ecu?
nov 2011
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 2 Svar: 188
nov 2011
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 2 Svar: 188
okt 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 13
okt 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 13
jan 2005
Følger: 33 Følgere: 30 Biler: 6 Emner: 305 Svar: 5.642
Er der gnist på alle tændrørs ledninger?
okt 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 13
nov 2011
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 2 Svar: 188
jan 2005
Følger: 33 Følgere: 30 Biler: 6 Emner: 305 Svar: 5.642
Hvad med Tændrørene? er de nye eller brugte?
Spørg kun fordi jeg selv har prøvet en gang hvor ALT var som det skulle være, også fin gnist, og kunne bare ikke få liv i bilen, kom så i tanke om at under tryk kan gnisten være noget svagere, så prøvede 4 nye rør og den sprang lige i gang.
jan 2008
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 1 Emner: 19 Svar: 444
okt 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 13
VR6 Motor