1.082 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

"Alternativ" montage Lygtebom "Alternativ" montage Lygtebom

Nu kan man jo få flerfarve LED'er. Så har overvejet om der ikke findes "lygtebomme" med disse. Der er nok nogen her der fanger hvad det er jeg er ude på. Og hvis det ikke findes må det vel være muligt at lave noget hjemmebyg hvis at det kun er til indvendig montage i forrude/bagrude af bilen.

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Alternativ" montage Lygtebom
  • #1   10. dec 2014 De findes skam, eks. i gule og blå. Men det er en skidt kombi at lege politi med blå blink, for så at den lyser gul når de endelig stopper en smiley

• #2   10. dec 2014 Planen var at den som standard skulle blive gul/orange eller orange/hvid som "arbejdslys" men at jeg kunne slå den over på blå eller blå/hvid hvis jeg lige fik lyst :P. Har ikke tænkt mig at være så "dum" at kører rundt med blå blink etc på offentlig vej fordi så ber man da bare om at blive stoppet før eller senere.

• #3   10. dec 2014 https://www.youtube.com/watch?v=GJkliiEabMQ

Federal Signal SLR lysbro, så er det bare at punge ud. Den kan næsten alle farver, mønstre og funktioner smiley

• #4   11. dec 2014 Boxer, den er næppe til indvendig montage ;). Og desuden er jeg ikke fan af de amerikanske lygtebomme. Kan bedre lide de danske.

Men har siddet og googlet det og synes ikke det just er nemt at finde en multicolor switchable lygtebom smiley

• #5   11. dec 2014 Nå for fandens, fik ikke lige læst det var indendørs smiley Mener ikke der er lavet noget indvendigt blink med alt det den nye lysbro der kan, stort set alle farver i et og alle funktioner smiley

• #6   11. dec 2014 Kunne nok godt laves selv med nogle RGB LEDs, noget styring og noget fokusering. Men de engelske politi styrker har faktisk indvendige blink på deres undercover biler.

• #7   11. dec 2014 Det har vi også i Danmark smiley Det har alle Politistyrker snart idag, de kører jo med de samme mærker monteret, Federal Signal, Whelen, Code 3, Axixtech, Vision Alert, osv.osv. smiley

Men, mener bestemt ikke der er lavet modeller til indvendigt montering, som er valgbar med forskellige farver og lysfunktioner. Du kan købe en gul og hvid, men så vil den blinke gul og hvid, og være tændt konstant gul og hvid, og selv med hvid er det ikke ligefrem lavet til brug som arbejdslys smiley

• #8   27. dec 2014 Boxer, Det britiske politi har med blå og hvid til intern montage i deres "undercover" biler. Og det danske politi kører efterhånden kun med syltetøjsglas og ikke lygtebomme.

• #9   27. dec 2014 Det er ikke rigtigt smiley Diverse af de videobiler (alm biler med videoudstyr og blink) har også LED til invendig montage på ruderne smiley

Dertil har de også hideway i lygter m.m. smiley

Men, det er et sjældent syn, så det kan godt være du ikke har set det endnu jo smiley

• #10   27. dec 2014 Hideaway i lygter, hvad mener du med det?. Nu arbejder jeg godtnok meget sammen med politiet, men har så ikke lige set nogle af deres nye videovogne endnu.

• #11   27. dec 2014 https://www.youtube.com/watch?v=xaIypAeCd9s

De har dem både i kofangere, spejle og inde i lygterne. Det er lidt forskelligt smiley
    Men ja, danskerne burde være mere med på moden! smiley

Kommentér på:
"Alternativ" montage Lygtebom

Annonce