{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.183 visninger | Oprettet:

fiat stilo 1.6 5-dørs problemer med airbag. {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg er en af de mange der har en fiat stilo, der er stødt på problemer med airbag lampen den melder airbag fejl efter et par sekunder og gøre det ALTID. Der er altså ikke foreskel på om man rykker i sædet, hvilket er det jeg har fundet er de flestes problem.

Jeg har forsøgt at lodde ledningerne under sæderne sammen i stedet for terminalen, men har ikke ændret noget. Er der noget her der har noget erfaring?

Samtidig har jeg lige bestilt en bluetooth odb tester, hvad kan jeg i forhold til min airbag fejl læse med denne?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fiat stilo 1.6 5-dørs problemer med airbag.
  • w123
    w123 Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 5 Emner: 22 Svar: 294
    #1   19. dec 2014 Hej Christian.
    Som du jo allerede ved er det sandsynligvis dårlig forbindelse i stikkene under sæderne der er problemet, men det kan jo også være andet i airbagsystemet. Plejer at være stikkene!
    Jeg er ikke sikker på om fejlene forsvinder af sig selv eller de skal slettes, det kan jeg ikke huske..?

Du kan desværre ikke se airbag fejl med en standard obd tester til bluetooth, det er kun motorstyrings fejl der er en del af eobd/obd2 standarden.
    Jeg har et kabel liggende til Multiecuscan som er det bedste til fiat/alfa/lancia og det er af typen der kan udlæse både på motorstyring, airbag og abs.. Jeg kan sende det til dig idag så du har det imorgen.. skriv til mig hvis det er noget!

• #2   21. dec 2014 hvad skal det koste mig? smiley
    og hvordan vil fejlen blive udtrykt? og hvilket program skal jeg bruge?

• w123
    w123 Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 5 Emner: 22 Svar: 294
    #3   22. dec 2014 Hej Christian, programmet hedder "multiecuscan" og kan fint håndtere airbag fejl i den gratis version:
    http://www.multiecuscan.net/

200 for kablet så sender jeg det til dig?

Kommentér på:
fiat stilo 1.6 5-dørs problemer med airbag.

Annonce