{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 406 1,8 st.car årgang 2003
  • #1   26. dec 2014 Rust i paneler og inderpanel lige før baghjul. Rustne bremserør fra tank og bag ud.
    Rust under venstre bagsæde ( synsmanden kan ikke se det medmindre de bruger specialværktøj. )

Stræberarms bøsningerne
    og motor ophæng.

Citronik.DK kan anbefales til at få hjælp. En dejlig motor til bilen men der er mere guf i en 2.0 eller 2.2

Køre selv HDI ( har haft sedan har nu break modellen )og det en fantastisk bil. Overvejer om den skal hede TS4 eller TS/SV6 næste gang

• #2   26. dec 2014 Jeg er på min 3 406 nu. og jeg elsker de biler. min faster har en og har 3 venner der også køre 406. der er lidt problemer med stortset alt der hedder gummi ophæng i undervogn men det er nemt og billigt at lave. og når det først er skiftet er der ikke rigtig problemer med det mere smiley

• henrik H
    henrik H Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 2 Emner: 9 Svar: 44
    #3   26. dec 2014 peugeot 406 er en lækker vogn har også selv 2.0 hdi og har også kun haft problem med ophæng og lidt rust under sædet på en benziner jeg havde og bremserør. men ellers ikke nemt at finde en skønnere vogn at køre i.. mangler bare et sted hvor man kan købe styling kit til dem(-:

• #4   26. dec 2014 Jeg har haft 4 og har ingen problemer haft med dem. Har haft tre 2,0 og en 1,8 alle benziner. De har kør og startet upåklageligt. Lækker bil.

• #5   26. dec 2014 Takker til jer alle og er nu ikke i tvivl om at jeg skal købe den.

• #6   26. dec 2014 Den blir du sikkert glad for. smiley

• #7   29. dec 2014 Jeg var ude og kikke på den igår Søndag og den ser fin og ok ud i forhold til at den er snart 12 år gammel.
    Men en ting jeg undrede mig lidt og det var at jeg syntes at der var en del vand på indersiden af forruden,selvfølgelig var der rimfrost på ruden udvendigt og den havde måske stået stille i nogen tid.
    Meen jeg har selv haft biler som har stået stille i en uge i frost grader med rimfrost og sne på ruden,men aldrig har haft en så våd forrude indvendigt.
    Så tænker at der er noget galt med listen omkring forruden eller er det normalt for sådan en stor bil da jeg aldrig har haft st.car før

• #8   1. jan 2015 Til lykke med bilen. Husk bare at skifte/forbedre gummi tætningslister i dørene - det bliver stille i bilen. Mine var alt for gamle (13 år). Vibrationsdæmpning og lydisolering kan du nemt finde i Carsound eller andre billyd butikker. Hvis du er frisk, så kom til Tåstrup område en dag. Jeg kan vise hvad jeg gjørde med min 406.

• #9   2. jan 2015 Helt sikkert. Jeg kommer tit i nærheden af tåstrup/hedehusene

• #10   8. jan 2015 Hmm Undrer mig lidt da jeg åbnede min fører dør i dag og displayet lyste op og da jeg så satte mig ind i bilen stod der "Økonomi mode aktive"
    Før jeg havde sat nøglen i tændingen ??

Skal den gøre sådan ??

• #11   8. jan 2015 Hvis den har haft et lys tændt eller andet strømforbrug forbrug så slå den over i økonomi mode så du har strøm til at atarte..
    Kan være batteriet der aflader eller bare en lampe der ikke er slukket eller en radio der har konstant strøm og derfor bruger lidt.
    Så ja det meget normalt. Min gør det hvis jeg støvsuger bilen og høre musik så gå der en times tid ca så skriver den det også

• #12   8. jan 2015 Takker for dit hurtige svar.
    Men der har ikke været noget lys tændt, jeg skiftede godt nok de org. fordør højtalere ud i går,Og målte mig frem til hvad der var plus og minus ,
    Men jeg havde selvfølgelig tænding på et par gange uden at motoren var tændt og spillede også lidt uden motoren var igang,Men ikke meget mere end max 10 min.Men måske batteriet er lidt fladt og gammelt.
    Men fed funktion at den sørger for at der er strøm til at starte.Coool smiley
    smiley

Kommentér på:
Peugeot 406 1,8 st.car årgang 2003

Annonce