{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.301 visninger | Oprettet:

Lars N
Lars N
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Toyota - mærkelig fejl {{forumTopicSubject}}

Hej bilgalleri
For en uges tid fik jeg skiftet blæsermodstanden til kabinevarmeren og kørte tilsyneladende uden problemer i en uges tid.

Efter at have parkeret på en bakke med håndbremsen trukket lyser håndbremselampen (med slækket håndbremse) og batterilade ikonet konstant og batteriet taber strøm.

Førhen var der altid lys på bilen, når den blev startet men nu er der kun lys på bilen, når lyset i instrumentbordet tændes.

Tror I min generator er stået af eller er der måske sket en fejl da blæsermodstanden er blevet skiftet?

Det er en Toyota Starlet fra 96.

Håber der er nogen som har en idé om hvad der kan være galt..

Vh Lars

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toyota - mærkelig fejl
  • #1   27. dec 2014 Det er en deffekt generator ja smiley Evt. prøv og mål hvor meget den lader. Den skal gerne lade 13,8V ca.

• Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
    #2   27. dec 2014 Okay, det vil jeg prøve.
    Jeg har prøvet at tage en af polere af batteriet mens motoren går, og så går motoren ud. Har googlet mig til at det også er tegn på en defekt generator..

Jeg synes bare, at det er underligt med lyset og advarselslamperne og lidt påfaldende, at det kommer en uge efter jeg har fået skiftet blæsermodstanden.. men det er jo nok tilfældigt..

• #3   27. dec 2014 Det er nok tilfældigt ja...batteri ikonet er jo din ladelampe. Og håndbremse lampen kan også være indikator for lav spænding. Det er næsten 100% sikkert en deffekt generator smiley

Kommentér på:
Toyota - mærkelig fejl

Annonce