{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opel GT - gammel model
  • #1   10. jan 2015 Som du selv siger skal du selvfølgelig kigge rust, specielt i de lufthuller som sidder over bagruden og i forskærmene eller bare rust de generelle steder.

    Så skal du også sikre dig at alle dele er på den altså at der ikke mangler nogle dele, da de godt kan være svære at få fat i.


  • Kasper A
    Kasper A Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Svar: 12
    #2   10. jan 2015 Som der er skrevet tidligere, så tjek at der er så mange originale dele med som muligt - de er end at være svære at finde, og koster efterhånden lidt, når man så finder dem....

    Har du et budget for hvad den må koste, for overvejer at sælge den jeg har smiley

    Mvh kasper


  • #3   10. jan 2015 Check for rust rust og atter rust. Den er lavet af en kombination af pladedele og glasfiber, og det kan være en "bitch" at reparere rust hvis det er ude i kanterne af eksempelvis bagagerum hvor glasfiber og metal er samlet.

    Og som de andre skriver, sørg for at bilen er forholdsvis komplet, dvs de dele der er unikke for en Opel GT bør være der.

    Mange andre dele som gear, bagtøj, fjedre, motor osv er dele der kan bruges fra andre Opel modeller så de ting gør ikke så meget.


  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.890
    #4   10. jan 2015 rust og rust og rust, og så skal kabine være 100% komplet samt andre dele der ikke hænger på hylderne, som også beskrevet ovenfor, ellers rigtig kult bil smiley

  • #5   10. jan 2015 mange tak for de dejlige svar gutter!! nu har jeg noget at gå ud fra..

    kasper a det må jeg lige vende tilbage med, da det ikke er til mig, men til en bekendt, vi skal ud og se en i morgen, men har du evt billeder af din ? ( har ikke set din profil endnu)


  • Kasper A
    Kasper A Tilmeldt:
    aug 2013

    Følger: 1 Svar: 12
    #6   11. jan 2015 Har ikke lige nogle billeder på min nye mobil - men kan køre ud og tage nogle hvis I gerne vil se dem?

    Mvh kasper



  • #7   28. jan 2015 Opel gt er ikke lavet i kombination metal og glasfiber, der er sikkert sat glasfiber skærme på.hold dig langt væk fra de biler. Tjek evt. Mine fotoalbum om opel gt har rodet med dem i snart 25 år og kender lidt til dem.

Kommentér på:
opel GT - gammel model

Annonce