{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.461 visninger | Oprettet:

Anders Højer P
Anders Højer P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Nissan Primera P11 1997 1.6 Elektrisk problem (HJÆLP) {{forumTopicSubject}}

Tidligere idag kom jeg kørende op fra en parkeringskælder og da jeg skulle stoppe og betale begyndte Instrument-lyset og forlygterne at blinke (som ved en løs forbindelse og el. en kortslutning) men problemet påvirkede ikke motoren så jeg fortsatte med at køre hjemad..

Jeg nåede ud at køre 10min. hvor problemet var forsvundet helt og holdt ind for at handle lidt.. da vi kommer tilbage 45min. senere starter bilen fint og køre fint men jeg når kun at køre ca.1 km hvor efter motoren pludselig begynder at gå dårligt (tomgang men ingen power) men det lykedes mig at trille i frigear indpå en parkeringsplads og parkere fint i en bås smiley

her kan jeg konstatere at bilen godt kan gå i tomgang men at kontrolpamperne i displayet for "Ladelampen/Generator" + "ABS" + "Airback" lyser og der er svagt lys på Instrument-lyset og forlygterne (ved tomgang) og hvis jeg giver lidt gas går den meget ujevnt men jeg kan se at der kommer mere lys på Instrument-lyset og forlygterne så umidelbart virker det som om generatoren virker ?

Jeg er i tvivl om el-bagruden ikke virkede på den sidste korte køre tur el. den bare ikke nåede at blive varm ?

Jeg håber nogen har set et lignende problem før ? el. bare har et godt gæt på hvad det kan være..

Mvh. Anders

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nissan Primera P11 1997 1.6 Elektrisk problem (HJÆLP)
Kommentér på:
Nissan Primera P11 1997 1.6 Elektrisk problem (HJÆLP)

Annonce