{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tågelys vectra c
  • #1   3. feb 2015 UEC

Placering står i manual smiley

Hvad er fejlen? Eftermontering? Hvis ja er den så kodet korrekt?

• #2   4. feb 2015 Nej placering står ikke i manualen. Så havde jeg ikke haft brug for hjælp...:)

Men er i tvivl om der overhovedet skal være et relæ.

Er nok kommet frem til at der blot skal en kodning til...

• #3   4. feb 2015 Er de eftermonteret? Hvis ja så skal den kodes ind, og håbe UEC er klar til tågelygter.

Men der skal være relæ og sikring til dem.

• #4   5. feb 2015 Igen tilbage til mit spørgsmål, hvad hedder relæet og hvor skal det sidde??

• #5   5. feb 2015 Intet relæ, kun programmering og et par sikringer

• #6   6. feb 2015 Ingen sikringer nævnt i manualen...
    Hverken placering, nummer eller størrelse?!

• #7   6. feb 2015 UEC nr. 10 og 37

• #8   6. feb 2015 Og så må du jo hente en ny instruktionsbog

• #9   8. feb 2015 ja det bliver jeg da noedt til, hvis du har ret! smiley

• #10   9. feb 2015 Men det er ikke der fejlen er... For så ville du ikke have lys på foran på bilen overhovedet.

• #11   10. feb 2015 Sikringerne til 10/37 er til adaptive lightning, hvilket min bil ikke har. Dernæst er 37 til at ændre det asymetrisk lys. Altså hvis man køre til England.
    Relæ er der heller ikke noget af, så det skal blot kodes...
    Mangler bare en tester...??

• #12   12. feb 2015 Tjans prøv at hive nr. 10. Så har du ikke lys foran på bilen, så nej ikke kun til det.

Jeg ved ikke hvad du vil... Så måske du kan bruge en tester.. (Det har du endnu ikke skrevet hvorfor)

• #13   13. feb 2015 Jamen det er fordi opel i vejen (værkføreren) fortæller mig at jeg bare kan sætte relæet i og så mente han de ville virke.
    Men stædig som jeg er - og nærig smiley så ville jeg selv finde relæet og købe det. Men der er intet relæ og da jeg så ringer for at bestille det hos opel selv, så kan de heller ikke finde noget... Ergo har idioten taget fejl og nu vil han sgu også ha 500kr for at sætte en tester på, som jeg helt fra starten af troede var nok....
    Så hvis der er nogen som har en tester og kan kode bilen, så den ved at den nu har tågelygter, og gerne billigere end 500kr smiley så sig til!!! smiley

• #14   13. feb 2015 altså gå så lige ind på opelpower.dk under fri debat, der er en liste over dem med forskellige testere.. kender ikke alle men op-com og tech2 kan aktivere de steder hvor man skal aktivere tågelys.

UEC (for lyset)
    BCM (for kontakten)
    IPC (for advarsel i instrumentpanel)
    CID/BID/MID (for pære fejl, hvis checkkontrol er aktiveret)

ja det koster nok en plov.... det tager jo også 5 minutter hvis det virker..

Regner ikke med at du kan vente til sommer smiley for først der kommer jeg så langt syd på...

• #15   5. aug 2015 Bare lige en afsluttende kommentar til den tråd.
    Der skulle som jeg startede med at sige, blot en kodning til. Ingen sikring og intet relæ!
    De lyser og der er symbol i instrumentbordet...

Kommentér på:
Tågelys vectra c

Annonce