{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.416 visninger | Oprettet:

michael P
michael P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Kabineblæser i alto {{forumTopicSubject}}

Hejsa nu har jeg haft sådan en fin lille suzuki alto 2012, og har i nu 2 år været ret iriteret på dens kabineblæser,

Jeg har været i andre altoer fra samme årgang og hørt den samme lyd, deres kabineblæser larmer, og har en hylelyd som virkelig driver mig skør, så mit spørgsmål er, nu da suzuki ikke kan få den væk, er der et firma som kunne "ombygge" motoren og lejet i blæseren hvis man kom med den så det blev lavet professionelt og så den var mere lydløs? (Den der sidder i er blevet renset og smurt af suzuki og det hjalp ikke)

Det genere mig ikke man høre den blæser luft ind, det skal den jo, men der er grænser smiley

Håber der er nogle som kan hjælpe mig med mit problem..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kabineblæser i alto
  • #1   5. feb 2015 Er problemet at selve motoren larmer ?
    Eller er det selve blæserhjulet som larmer når den rotere?

• michael P
    michael P Tilmeldt:
    feb 2015

#2   5. feb 2015 Altså tror det er motoren eller lejet som larmer, men er ikke 100% sikker... ved bare det giver en skinger lyd som et dårligt leje..

og den larmer fra 1 til 3, men ved 4 har jeg ikke hørt den lyd så meget endnu..

• #3   5. feb 2015 For er det lejer kan man evt skille det ad og købe nogle andre lejer..

• michael P
    michael P Tilmeldt:
    feb 2015

#4   5. feb 2015 ja men nu jeg ikke en ørn til sådan noget, og har ikke lige nogen i min omgangskreds som laver sådan noget smiley så derfor spurgte jeg om der var nogen som kendte nogle som laver sådan noget?

Kommentér på:
Kabineblæser i alto

Annonce