{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Martin B
Martin B
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 93

golf 2 pumpe {{forumTopicSubject}}

hey bg jeg har et problem med min golf 2. jeg har skiftet toppakning i den men nu kan jeg ikke få den til at udlufte diesel systemt når jeg drejer nøglen så suger den ikke diesel fra filteret fatter ikke hvorfor den ikke trækker diesel igennem systemet
motoren er SB

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  golf 2 pumpe
  • Martin B
    Martin B Tilmeldt:
    jan 2015

#2   5. feb 2015 ja det kan godt ske der er en utæthed i systemet jeg prøvede tidligere at hælde noget diesel i en flaske også en slange igennem proben og ned i pumpen der kom ca en kvart liter ind i pumpen men den sende ikke en dråbe videre

• Martin B
    Martin B Tilmeldt:
    jan 2015

#4   5. feb 2015 ja lige præsis

• Martin B
    Martin B Tilmeldt:
    jan 2015

#6   5. feb 2015 har jeg prøvet

• Martin B
    Martin B Tilmeldt:
    jan 2015

#8   5. feb 2015 nej det er jeg ikke da jeg prøvede det med flasken begyndte den fyldte den bare slangen op med diesel så begyndte jeg at trykke på flasken så skete der lidt men når jeg drejer nøglen kommer der ikke noget op til dyserne den drikker heller ikke mere diesel

• Martin B
    Martin B Tilmeldt:
    jan 2015

#10   5. feb 2015 hvor sidder den magnet ventil ?

• Martin B
    Martin B Tilmeldt:
    jan 2015

#12   5. feb 2015 ja der går en ledning der op er det bare at skrue den og skifte den eller er der noget jeg lige skal holde øje med når det er ?

• #14   5. feb 2015 Hej :)... tror jeg ved hvad dit problem er... Ja det kan selvfølgelig være magnetventilen hvis den er død, men hvorfor skulle den dø bare fordi su skifter toppakning :).. jeg havde samme problem med min.. når din dieselpumpe bliver tomt for diesel, er chancen for at fødepumpen i den også bliver tømt stor.. Jeg har 2x måtte tørne min motor i 30 min i alt..., imens jeg havde en til at skyde diesel ind ind den med en sprøjte via brændstofslangen, indtil den kunne suge selv... det er højst sandsynligt det der er galt.

Tørn indtil sprøjten er tom.... gør det igen.. igen.. igen.. igen... og så vupti.. 100 år efter så suger den selv smiley

• Martin B
    Martin B Tilmeldt:
    jan 2015

#15   5. feb 2015 der er godt nok noget der klikker der ned når der blir slået tænding til troede bare det var noget forvarmer relæ eller noget

• Martin B
    Martin B Tilmeldt:
    jan 2015

#18   5. feb 2015 det lyder meget som om det er det må jeg lige prøve imorgen det kunne være fedt hvis det var det smiley

• #20   5. feb 2015 Har ikke læst emnet dybere.. beklager jeg.. læste det første og lød som det problem jeg havde da jeg skiftede pumpe på min bil i sin tid og den var helt tør..

Fandt en gammel Sprøjte til noget hestemedicin der kunne rumme knap en deciliter diesel af gangen, og så blev det bare skudt ind af brændstofslangen der sidder på filteret. Tog ca en 30 min - 45 min før den kunne køre af sig selv.. :)..

efter et stykke tid kunne motoren holde liv i sig selv, men kun hvis der blev presset diesel ind i den imens.. og efter de 40 min, så begyndte den så småt at suge selv smiley

Husker det tydeligt, for måtte suge diesel op fra tanken på min fætters traktor.. fy for fan smiley

• Martin B
    Martin B Tilmeldt:
    jan 2015

#21   5. feb 2015 ja den er sådan set galt hele vejen da jeg pille slagen fra filteret af løb diesel jo ude af slangen så prøvede jeg det med flasken efter det satte jeg slangen fra filter på igen men den her gang var der ikke noget diesel i slangen så prøved jeg at starte den igen den sugede slet ingenting ingen slangen på det tidpunkt

• #22   5. feb 2015 Min sugede heller ikke.. det løb frem og tilbage med en masse bobler i slangen

• Martin B
    Martin B Tilmeldt:
    jan 2015

#24   5. feb 2015 det gør min nemlig ikke det er det der undre mig fordi har prøve at udluft andre biler og traktor og sådan der var der også det med luft boblerne der løb frem og tilbage men det gik fint med at udufte de maskiner men golf er sker der ingen ting forstår det ikke

• #25   5. feb 2015 Siger ikke at det jeg gjorde er den rigtige og bedste løsning. ( er også kun garagemekaniker). Men den pumpe jeg smed på havde ligget i 2 år, så måske derfor var den mere tør en som så.. ved det ikke smiley

• #26   5. feb 2015 synes du skal prøve at tvangsfodre den alligevel... bare i 30 min.. smiley

• Martin B
    Martin B Tilmeldt:
    jan 2015

#27   5. feb 2015 regner jeg også med

• #28   5. feb 2015 godt.. giv en melding.. Får du liv i den, giver du en grøn til dhb

• Martin B
    Martin B Tilmeldt:
    jan 2015

#29   5. feb 2015 haha ja skal jeg gøre smiley

• Martin B
    Martin B Tilmeldt:
    jan 2015

#30   12. feb 2015 tak for hjælpen har fået den op og køre den skulle bare ha sprøjten så kører det bare smiley

• #31   13. feb 2015 så skylder du jo en grøn;)

Kommentér på:
golf 2 pumpe

Annonce