{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

Hans C
Hans C
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Peugeot 106 motor problmer {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Jeg sidder i et lille dilemma.

har en Peugeot 106 fra 1992.

den begyndte med at lyse med batteriets advarselstegn og hakkede i det når jeg kørte men når bilen havde kørt i et stykke tid var der ingen problemer. Så jeg skiftede batteriet og det har virkert fint i et par dage nu meen.

lige så gik den ud.
alt el i den gik ud jeg kunne ikke blive lyst gik ud og motoren døde. jeg kunne ikke starte den igen men efter et par minuter kunne jeg køre lidt igen og så gik den i stå igen.. lidt efter kunne jeg så køre 300m også gå istå igen..

Nogen der ved hvad det kan skyldes???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Peugeot 106 motor problmer
  • #1   19. feb 2015 generator.

• Hans C
    Hans C Tilmeldt:
    feb 2015

#2   19. feb 2015 så prøver jeg og skifte den.. mange tak..

• #3   19. feb 2015 Øhh... Hvis den havde kørt batteriet gladt så ville du da ikke kunne starte den igen lidt senere? Så er det snarerer tilstoppet benzinfilter

• #4   19. feb 2015 Generator burde være årsagen, lyser den stadigvæk i batterilampen ? Og er du sikker på polerne på batteriet sidder ordenligt ?

• Hans C
    Hans C Tilmeldt:
    feb 2015

#5   19. feb 2015 Jeg har ikke kunne starte den siden... og batteriet måler 11,etellerandetjegikkekanhuske volt. Jeg batteri symbolet lyser når den går ud sammen med motor symbol. og jeg er 110% sikker at polerne sidder som de skal. Men jeg må kigge på generatoren i weekend og få den målt igennem.

• Finn G
    Finn G Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 4
    #6   7. jun 2020 Fik du løst problemet? Jeg har samme problem lige nu

• 2NYKP
    2NYKP Tilmeldt:
    jun 2014

Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 64
    #7   7. jun 2020 øhh, det er fra 2015 indlæget

• Finn G
    Finn G Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 4
    #8   7. jun 2020 Det er jeg godt klar over - mit problem opstod for 3 dage siden - så måske var der hjælp at hente

• #9   8. jun 2020 #8
    Min gamle 106 havde lidt ir i stikket til ECU'en Denner pladser er i motorrummet. Det er et godt sted at starte. Der efter kan du kigge dine stelbaner igennem. Intet kan drille så meget som en dårlig stel.
    Du kan måle om din generator lader nok eller for meget. Åben evt op og se om du kan se Diodebroen/kul reservedele nummer, hvis ikke lejrene fejler noget, meget få butikker i dk vil sælge dig kul løst men de kan bestilles på eBay og så betaler du 100kr frem for 800kr (eller hvad en generator koster) der ud over kan du jo lige inspisere sikrings boksen for ir.

Kommentér på:
Peugeot 106 motor problmer

Annonce