698 visninger
|
Oprettet:
Peugeot 106 motor problmer {{forumTopicSubject}}
Hej BG.
Jeg sidder i et lille dilemma.
har en Peugeot 106 fra 1992.
den begyndte med at lyse med batteriets advarselstegn og hakkede i det når jeg kørte men når bilen havde kørt i et stykke tid var der ingen problemer. Så jeg skiftede batteriet og det har virkert fint i et par dage nu meen.
lige så gik den ud.
alt el i den gik ud jeg kunne ikke blive lyst gik ud og motoren døde. jeg kunne ikke starte den igen men efter et par minuter kunne jeg køre lidt igen og så gik den i stå igen.. lidt efter kunne jeg så køre 300m også gå istå igen..
Nogen der ved hvad det kan skyldes???
sep 2007
Følger: 25 Følgere: 27 Biler: 4 Emner: 1 Svar: 2.951
feb 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
maj 2006
Følger: 100 Følgere: 101 Biler: 6 Emner: 461 Svar: 7.928
dec 2008
Følger: 41 Følgere: 78 Biler: 5 Emner: 162 Svar: 2.163
feb 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
sep 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 4
jun 2014
Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 64
sep 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 4
okt 2010
Følger: 29 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 137 Svar: 15.854
Min gamle 106 havde lidt ir i stikket til ECU'en Denner pladser er i motorrummet. Det er et godt sted at starte. Der efter kan du kigge dine stelbaner igennem. Intet kan drille så meget som en dårlig stel.
Du kan måle om din generator lader nok eller for meget. Åben evt op og se om du kan se Diodebroen/kul reservedele nummer, hvis ikke lejrene fejler noget, meget få butikker i dk vil sælge dig kul løst men de kan bestilles på eBay og så betaler du 100kr frem for 800kr (eller hvad en generator koster) der ud over kan du jo lige inspisere sikrings boksen for ir.
Peugeot 106 motor problmer