Relæ/sikring Relæ/sikring
Hej BG
Jeg har købt et sæt originale tågelygter og en arm ved rattet hvor der er kombineret tåge lys foran og bagved.
Der ligger ledninger ud til lygterne, med stik og det hele.
Der mangler ingen sikringer inde i kabinen, men der mangler i den kasse som sidder i motorrummet.
Der sker ingenting når jeg tænder for dem på armen i ved rattet.
Nogen der kan hjælpe mig hvilken sikring jeg skal ha sat i?
Mange tak for hjælpen
jul 2005
Følger: 78 Følgere: 97 Biler: 8 Emner: 401 Svar: 4.999
aug 2004
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 1 Emner: 40 Svar: 607
jun 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 32 Svar: 143
De to andre tomme sikrings sluts, er blinde (ingen klemmer til at holde sikringen)
Nogle andre forslag ??
Det er en kia picanto fra 2012 jeg har.
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 18 Emner: 20 Svar: 1.295
Jeg sidder og lurer over om du mangler et relæ et sted. Mest fordi rat stilken blot er en simpel kontakt, der ikke direkte kan trække den belastning lygter giver.
Der er et underligt ikke defineret relæ stik i den boks du viser os, men jeg kan desværre ikke se hvilket der evt ville passe. Jeg ved heller ikke om relæet reelt set måske sidder et andet sted.
Der er også et lygte logo på den næstøverste helt til højre, men det ligner ikke en sikring der skal side der.
jun 2013
Jeg har prøvet at sætte de sikringer i som har noget med lygte tegn/pære på, dog uden resultat.
De andet du nævner med den der sidder helt oppe til venstre, hvad er det for en relæ/sikring eller hvad det nu er der sidder i?, det ligner en sikring, fordi der står 10A på låget.
Men har ingen idé hvor man kan få sådan en fætter henne.
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 18 Emner: 20 Svar: 1.295
Håber du får fundet en løsning. Om ikke andet må man kunne gå cowboy og klippe kabler samt strikke sit eget relæ koncept sammen.
jun 2013
Jeg har alle delene, men der skal trækkes nogle få ekstra ledninger
Relæ/sikring