{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vw låst bagklap når bil er tændt
  • #1   22. mar 2015 Har du prøvet at dreje nøglen i låse til bagagerummet?

På Golf 4'er kan man bl.a. indstille så bagagerummet ikke låses op med bilen, men også så den låser op med alle dørene. Så mon ikke den "indstilling" går igen fremad rettet.

Evt. mere info om hvilken bil det drejer sig om.

• #2   22. mar 2015 Det er en golf 5 smiley
    Hvordan tænker du indstille?

• #3   22. mar 2015 Du sætter nøglen i låsen og drejer, det er ret simpelt. =)
    Kan så ikke huske det mere præcist, da jeg gjorde det for 4år siden da jeg importerede min.

Mener at den kan drejes til både venstre og højre, alt efter hvad den er sat til. Hvor den ene vej låser op og den anden skifter "indstilling".

• #4   22. mar 2015 Hej
    Det er en sikkerheds anordning, så uvedkommende ikke skyndsom kan åbne, tage og stikke af medens du stadig sidder og fumler uden at kunne gøre noget
    MVH KP

• #5   22. mar 2015 Er lidt blank. Drejer man i den lås i bagagerummet? smiley

• #6   22. mar 2015 Ja Karsten. Det er også en smart løsning, men det er ikke så nødvendigt for mig da jeg ikke bor en storby og føler at jeg får mere ud af at den ikke låst da jeg har også automatisk bagklap åbner. smiley

• #7   22. mar 2015 Ja du drejer nøglen i låse så vidt jeg husker. =)

• #8   22. mar 2015 Jeg prøver imorgen smiley

• René m
    René m Tilmeldt:
    mar 2005

Svar: 9
    #9   22. mar 2015 På min Skoda Octavia fra 06, åbner jeg bare førerdøren, så kan bagagerummet åbnes udefra, på den er det kun hvis bilen har kørt over 20-30km/t og tændingen stadig er på, at bagagerummet er låst.

Det kan ret sikkert kodes væk med VCDS,
    den der med at dreje låsen, tvivler jeg på virker på en G5

Kommentér på:
Vw låst bagklap når bil er tændt

Annonce