{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

Seat leon 1,6i 100hk starter dårligt {{forumTopicSubject}}

Hej har denne seat som er begyndt at starte dårligt. Det er næsten hvergang, kun når den er varm starter den engang imellem første gang. Det tar den ca 5-6 sek at starte og Moteren ryster en del. Men når den er startet kører den fint i tomgang. Kører også godt er måske en smule sløv. Har skiftet benzin filter, tændrør og tændkabler. Men havde ingen virkning.. Nogen der har en ide om hvad det kan være?? Sidst jeg havde computer på den meldte den fejl på lampdasonden. Men den kan vel ikke have noget sige omkring det.. Eller??
Mvh mikkel

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Seat leon 1,6i 100hk starter dårligt
  • #1   17. apr 2015 Ny Lambdasonde og måske en spjældhus rens med BellAdd eller et af de andre mærker der findes.
    Hæld også noget dyserens i benzinen.
    Med min kørestil skal det gøres ca hver 10.000 km, den er begyndt at halte lidt igen, sikkert al den bykørsel.
    Skoda Octavia 1.6SR 1999, samme motor som i A4 og Seat.

• #2   18. apr 2015 Det vil jeg prøve. Men er der ikke to lampdasonder på den.. Har hørt at man kan prøve at tag stikket ud. Og at den så vil gå på nødprogram så kunne man teste om den virkede?

• #3   18. apr 2015 Nogen har 2, ved ikke om din har det.
    Hvis dine tændrør har forkert farve virker Lambdasonden sandsynligvis ikke.

• #4   24. apr 2015 Har prøvet med rens lamdasonde test ingen virkning overhovedet..??? Det er som om når man drejer nøglen lige hurtigt som man plejer starter den ikke men hvis du lige køre med starteren i 5 sek kommer den og alt er normalt lidt værre når den er kold.. Men starter os med det samme når den er varm engang imellem.. De nye tændrør er lidt sodet til men ellers ok.. Som om den ikke får benzin hurtigt nok til at starte kæmpe spørgsmåls tegn????

• #5   26. apr 2015 Spjædrens skal du bruge BellAdd

Kommentér på:
Seat leon 1,6i 100hk starter dårligt

Annonce