{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Stark eller Thermotec køler erfaring? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg har været så (u)heldig at der er gået hul af køleren på min bil.
Bilen det drejer sig om er en Opel Astra 2.0 16V Sport [X20XEV]
Jeg er derfor ved at kigge på ny køler. jeg har fundet et par stykker på nettet. bl.a. Stark og Thermotec. jeg har dog aldrig hørt om disse mærker og kan ikke rigtigt finde noget på nettet om dem. - de er fundet på autodeleshop.dk

Spørgsmål 1:
Er der nogle af jer der har erfaring med disse mærker?

Spørgsmål 2:
Ifølge målene passer de på bilen hvis man bare kigge på køleflademål. Jeg kan ikke dog ikke se hverken billede af kølerne eller mål på beslag/ophæng. Men når jeg søger via. bilmodel må man vel gå ud fra de passer selvom de kun koster 1/3 del af hvad Thansen tager for en køler?

- Jeg har prøvet at kontakte autodeleshop men synes bare ikke det virker som om de har forstand på hvad de snakker om da han sagde at det var bedre jeg købte en helt anden model hvorefter det viste sig at den slet ikke havde samme dimensioner som den der sidder på bilen nu . Jeg kunne derfor godt tænke mig at høre jeres mening om det.

Alle dumme svar og kommentarer frabedes.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stark eller Thermotec køler erfaring?
  • #1   30. apr 2015 Jeg har en thermotek i min zafira og jeg var bestemt ikke imponeret..

1. Der skulle en del tilpasning til for at få beslagene til at passe.

2. Selve kølingen, synes jeg, er ikke helt så optimal som før: På lange ture på motorvej, stiger nålen lige 2 mm mere end ved den gamle køler

Jeg har kun gode erfaringer med http://www.autodeleshop.dk/ hvad angår køb.. påregn dog en ekstra dag eller to til levering af og til..

• #2   30. apr 2015 Først vil jeg lige sige tusind tak for dit svar smiley Når du siger en del tilpasning, hvad indebærer det? skulle der helt nye beslag til eller kunne man nøjes med at bore et par nye huller eller hvad menes der?

• #3   30. apr 2015 Det ente med at blive et par nye huller i beslaget og et par større skruer..

Hvad angår deres support variere kvaliteten ufatteligt meget, alt efter hvem der er på job. Er du utrilfreds med deres svar, så sig det ærligt, at du gerne vil skrive med en anden der ved noget mere og om vedkommende kan anbefale en smiley

Evt. hvornår denne er på vagt

• #4   11. maj 2015 Det endte forresten med en køler fra atp-autoteile på ebay. Den passede perfekt og der var hurtig levering. Ud over dette kostede den også kun 400 kr med expres fragt (2-3 dage fra tyskland til hjemmeadressen). så det kan kun anbefales fremover.

• #5   12. maj 2015 Der må jeg ind og lure smiley

Kommentér på:
Stark eller Thermotec køler erfaring?

Annonce