{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

rasle lyd i golf 3 {{forumTopicSubject}}

Hej har en rigtig træls lyd i min golf der kommer når den bliver"presset" altså ex. Når man træder på speederen ved lave omd. Og den skal arbejde eller man køre omkring 70km/t og op efter

Det er ligesom det rasler og lyder som om det kommer fra under instrumentbord måske motorrum det er svært at sige

Havde den på lift igår og fandt en varme skjold helt oppe ved forrøret der ikke sad ordentlig var sikker på problemet var løst men det var det ikke..
Har også haft radio osv. Ude og set om det var noget der sad løst længere inde og det er der umiddelbart ikke og har prøvet at slå lidt på instrumentbord når jeg køre og den er der kan ikke få det til at holde op

Nogle det har haft lign. Problem det er en golf 3 1.9td

Håber virkelig jeg kan få den væk den driver mig til vandvid o.O

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rasle lyd i golf 3
  • #1   13. maj 2015 Noget resonans fra udstødning eller noget der sidder løst inde i potten!

• David L
    David L Tilmeldt:
    jun 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #2   12. jun 2017 Har samme problem her og har skiftet styrekugle, tårnleje, bærekugle, fundet en styreboks under instrumentbordet som sad løst, men lyden er der fortsat - til til at blive tosset i låget af - lyden kan endda komme når jeg holder stille og har drejet hjulene i max position til en af siderne, så det er en rystelse der giver lyden - servopumpen sidder helt fast også - er løbet tør for stedet kigge synes jeg.

Kommentér på:
rasle lyd i golf 3

Annonce