{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.049 visninger | Oprettet:

vdr hyundai i 10 vs citron c1 {{forumTopicSubject}}

hejsa ville bare lige høre fordele og ulemper i forhold til hinanden min far som er 66 skal ud og købe en lille bil han har været ude og prøve begge citroen er brugt og har kørt 27000 km og koster 68000 hvor hyundaien i10 er ny til 80.000 kr hvad synes i?mvh michael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vdr hyundai i 10 vs citron c1
  • #2   15. maj 2015 Koster en ny c1 ikke 69000???
    Men overvej en ford ka, eller up/citigo/mii. Bedre kvallitet


  • #3   15. maj 2015 Hvis du vælger hyundai´en til 80000kr gætter jeg på den er modellen med mindst udstyr, så ville jeg hellere vælge c1´eren og får mere udstyr i bilen.
    går udfra det er den nye model c1 2014 modellen, de har en ret godt udstyrs niveau selv med de lave priser.
    hyundai udemærker sig med 5 års garanti, det er en større og mere komfortabel bil. den er mere stille i kabinen end c1´eren, føler at du får mere value for pengene.
    c1´eren er så en ret gennemtestet bil, den kører udmiddelbart på samme motor som foregående model, sammen platform, "egenligt" kun den ydre skal der er anderledes. men du så stadig 5 års garanti på en hyundai.

    jeg ville vælge c1´eren hvis modstykket skulle være den billigste hyundai i10, derimod hvis det var en mere veludstyret hyundai ville jeg klart gå efter den...




  • #5   16. maj 2015 Jeg synes det lyder dyrt for den C1!

Kommentér på:
vdr hyundai i 10 vs citron c1

Annonce