2.126 visninger
|
Oprettet:
Ny fjernbetjening til centrallås. {{forumTopicSubject}}
Jeg har en Passat fra 1999, hvortil der hører én nøgle med fjernbetjent centrallås. Denne kunne jeg godt tænke mig at få lavet en kopi af, således jeg har to.
Hvis muligt vil jeg meget gerne, at den nye nøgle bliver en model med klapnøgle. Kan dette lade sig gøre uden det koster en formue?
Hvis ja.. Hvem gør dette?
Vh. Lasse.
aug 2002
Følger: 35 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 32 Svar: 878
okt 2007
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 4 Emner: 79 Svar: 171
maj 2012
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 27 Svar: 1.937
Mht. klap tror jeg de fleste låsesmede kan lave det og har nogen standard nøgleblade? til det - ellers har jeg vist nogle gamle fra Citroen du kan få (send pm) som du kan bruge til at sætte nøglespidsen fast i med en lille rørspilt.
Har du en fungerende fjernbetjening og bare gerne vil have lavet en ny nøglespids, kan du også bare få lavet en kopi hos den lokale låsesmed. Sav nøglespidsen til, rund enden af og nit den så sammen med fjernbetjeningen, hvor du har ladet ca. 10 mm stå tilbage af den gamle nøglespids. Efter at du har nittet de 2 dele sammen, motionerer du samlingen lidt og wupti - så har du et drejeled. Bemærk dog at nitten i drejeleddet bliver slidt med tiden - og har du brugt en alm. popnit, vil den kun holde i begrænset tid, før du må nitte den om.
nov 2002
Følger: 11 Følgere: 173 Biler: 4 Emner: 76 Svar: 1.915
Ny fjernbetjening til centrallås.