{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 2 motorskift
  • #1   23. jun 2015 Måske bytte bilen til en 1,6TD.....

Bare for at gøre det kort.... smiley

• #2   23. jun 2015 Hvis det er en 75hk motor du smider i så skal du betale ny afgift. Så nok nemmer at sælge den og løbe en ny.

• #4   23. jun 2015 Jep. Og så skal der oveni det laves en løsning til at forvarme... Men i det prisleje, som en G2 ligger i, så kan det aldrig nogensinde gå at lave den ombygning med mindre man simpelthen bare synes det er for sjovt at skrue i bil til man bliver blå i hovedet smiley

• #5   23. jun 2015 Hvad så hvis man smed en 1,6 eller 1,8 benzin motor i? smiley

• #6   23. jun 2015 Så for guds skyld find en 1,8 med monopoint.
    Har selv en 1,6 75HK med karburator. Har dog ingen bøvl med den, men monopoint er bare så mere dejligt at køre med.

• #7   23. jun 2015 Okay fint nok. Men ihvertfald så er der alt for lidt kræfter i den der 4 gears 1,3 smiley

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #8   23. jun 2015 hvad havde du regnet med det er jo bare et læskur hvis man vil have kraft overskud skal man nok ikke købe en gammel udslidt bil med 1300 motor i

• #9   23. jun 2015 Hvad skal jeg egentlig bruge det der til. Det er sjovt at 90 % af alle herinde er negative, provokerende og halvhjernede mennesker som ikke laver andet end at kommentere på folk og komme med dårlige og useriøse bud. Hvad hvis du en dag stod og skulle bruge hjælp og du bare fik at vide at du skulle købe en anden bil

• rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #10   23. jun 2015 tror ikke jeg kan tælle hvor mange gange jeg herinde har læst om folk der vil have flere kræfter i en bil der er et transport middel med en motor der er bygget til økpnomi

jeg er ikke negativ men du må prøve at være realistisk det ville helt sikkert være billiger for dig at finde en anden bil at begynde at bygge din bil om er et kæmpe arbejde og det er hamrende dyrt

du ved ikke hvor du ender økonomisk og ved heller ikke om det bliver optimalt kan læse mellem linjerne at du nok ikke er mekker eller har den store viden om ombygning af biler og det er helt ok vi er jo alle gode til vores ting

en anden grund til at du burde lade være er at det ikke er lovligt at lave den om til diesel 16v eller ligende den skal på test center du skal betale afgift hvis du ikke får det godkendt er der risiko for at din forsikring ikke dækker hvis uheldet er ude og du kan blive ruineret for livstid

• #11   23. jun 2015 Den måde det bliver formuleret på nu kan jeg 100 gange bedre lide. Men jo jeg er i lære som mekaniker men har ikke prøvet og gære det før så derfor ville jeg høre fordele og ulemper ved det smiley

• #12   23. jun 2015 Der er da nogen der er kommet med nogle bud.
    men du vil hellere kalde folk halvhjerner? ??

Kommentér på:
Golf 2 motorskift

Annonce