Toyota Carina 2,0 går i stå {{forumTopicSubject}}
Hey, er nu stødt på et problem med min toyota hvor den af og til har været gået ud når jeg holder stille og venter ved et kryds f.eks. Der er ingen tegn på hvornår den præcis går ud, den gør det bare lige pludselig. og det skal også siges det kun er motoren der går ud, elektronikken fortsætter(radio osv.), men så igår på vej hjem gik den ud som den har gjordt et par gange, den ville bare ikke starte igen denne gang. Efter den havde stået stille i en 20 min ville den så starte igen og jeg kunne så køre 3-4 kilometer indtil det skete igen, hvorefter jeg lod den stå og blev hentet.
Har prøvet at ringe rundt til et par mekanikkere i familien ingen har dog en idé om hvad det kan være, men har fået aftalt med den ene at sætte den af over weekenden.
Men ville bare høre om nogen herinde eventuelt havde prøvet det samme eller har en idé til hvad der kan være galt så det kan blive lavet hurtigst muligt.
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 50 Svar: 1.025
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 33 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.050
Har ikke fundet fejlen, men holder bare knappen nede ved håndbremsen, når man sætter tænding på, som skulle slå auto arming fra...eller hvad det nu heder...
Denne jeg roede med kunne også finde på at skringe sikringen til starteren ude i motorummet.
Ejeren af bilen havde ikke finanser til den store fejlsøgning, så nu har han bare fået det fif, og kører rundt med ekstra sikringer.
Den går også ud når han holder i et kryds eller drejer i et lyskryds.
Jeg tror på at der er en dårlig forbindelse et sted.
Men hvornår har du fået skiftet brændstoffilter, sidst...? det kunne også være problemet.
feb 2004
Følger: 52 Følgere: 52 Biler: 2 Emner: 37 Svar: 270
maj 2012
Følger: 19 Følgere: 17 Biler: 2 Emner: 38 Svar: 106
Toyota Carina 2,0 går i stå