{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.290 visninger | Oprettet:

Spørgsmål: Opel Astra ryger, hakker og hyler. {{forumTopicSubject}}

Hej BG,

Håber der en mekaniker eller en med stor viden om biler, der kan svare på følgende.

Det startede med at min Astra G fra 05' ikke kunne blæse varm luft i kabinen og termometeret kørte op og ned mellem 80-100 grader. Min kammi skiftede termostaten som hjalp på at den igen kan blæse varm luft, og termometeret er forholdsvis stabilt, dog ligger den på ca. 92 grader konstant, hvor den inden problemet altid har lagt på ca. 88-89 grader.

Umiddelbart efter dette begyndte den at bruge meget vand og olie. Når jeg køre i længere tid eller køre lidt stærkt, begynder den at hyle/fløjte når jeg slipper gassen. Når jeg så holder stille og skal køre igen kommer der en hakkende/takkende lyd og den ryger vildt ud af udstødningen med hvid røg.

Hvis jeg køre bedstefar kørsel og korte ture sker der ingenting.

Min kammi skiftede toppakningen og alle pakninger på vejen dertil, samt skiftede kompressionstanken. Problemet er der bare stadig. Nøjagtig det samme!

Er der nogen af jer der har et bud på hvad det er, inden jeg køre den til mekaniker? Har allerede brugt 3000 kr. på dele, og intet har hjulpet.

På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål: Opel Astra ryger, hakker og hyler.
Kommentér på:
Spørgsmål: Opel Astra ryger, hakker og hyler.

Annonce