959 visninger
|
Oprettet:
VAG 1.8T kan de køre med forskellige LMM {{forumTopicSubject}}
Hey Bilgalleri
Jeg har en Audi A3 1.8T fra 97 (AGU) hvor min LMM er defekt.
En kammerat har så en liggende fra en 1.8T motor, 4 ben, præcis magen til min men ikke samme model nr på den.
Vi prøvede at skife den og bilen køre nu perfekt igen MEN så er det store spørgsmål. Kan den køre med den selvom det ikke er den samme?
- Nu tænker jeg selvfølgelig over en længere periode
Vh Jacob
maj 2011
Følger: 30 Følgere: 24 Biler: 5 Emner: 93 Svar: 445
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Biler: 2 Emner: 58 Svar: 220
Men hvad skulle der ske ved det?
- Jeg kan forstå hvis bilen kørte vildt dårligt i tomgang plus når man kørte men det er ikke tilfældet. Faktisk så kører den super godt, også når der bliver den bliver kørt hårdt til (Man skulle jo teste )
maj 2011
Følger: 30 Følgere: 24 Biler: 5 Emner: 93 Svar: 445
jul 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Biler: 2 Emner: 24 Svar: 976
maj 2007
Det er lækkert at høre!! Så sparer jeg da lige kassen på det
Men efter jeg skrev herinde så ringede jeg til Audi for at høre og de sagde "Det skal være præcis den samme ellers ville din motor nok gå i stykker"
Jeg tænkte ikke længere over det da jeg lige har kørt min bil rimelig hårdt til for at teste den.
Efter at have læst jeres og tænkt over hvad en LMM egenlig gør, så giver det jo ingen mening at en motor ville gå i stykker når den nu kører præcis som den skal
maj 2007
nov 2011
Følger: 1 Emner: 27 Svar: 67
Et eksempel er at der er en helt del alfa Romeo der bruger forskellige LMM når man ser på nummeret udvendig. Men sensoren indeni er nøjagtig den samme. Jeg kan ovenikøbet bruge dem på min Opel astra
VAG 1.8T kan de køre med forskellige LMM