{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Bremseklodser for og bag + skiver bag {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Skal have skiftet bremseklodserne i for og bag + skiverne i bag på min Audi, men aner vitterlig ikke hvad jeg skal gå efter. Har hørt godt om Brembo og Bosch, men synes der er mange forskellige slags og med slidindikator osv osv.
Nogen der kan hjælpe med at finde overstående? Ønsker ikke thansen lort, men heller ikke noget voldsomt dyrt.

Bil:
Audi A4, 1,8 fra 1995 med aut. gear.

TAK!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bremseklodser for og bag + skiver bag
  • #1   20. jul 2015 til skiver i bag ville jeg bare købe dem fra NF data, deres klodser er skam også fine nok smiley det er alternativ vare ved ftz, men har aldrig haft problemer med dem, og så er de oftest coated smiley

  • #2   21. jul 2015 Hej. Jeg er mest til at købe hos danske forhandlere, men for 4 mdr siden købte jeg alle 4 skiver med klodser og abs ringe samt baghjulslejer på ebay for ca. 1200,- incl. fragt. Jeg mener forhandleren hed bremsenking. Skiverne viste sig at være fra SKS i Holsterbro-klodserne foran fra Tyskland og klodser bag fra Polen. Alt passede og skiver osv. er lige og velfungerende på vores A4 2.6 fra 1996.
    Mit tyske er rigtig dårligt og jeg fik efterfølgende en mail, hvor jeg skulle besvare lidt om årgang osv. men det var nemt at forstå. Mvh. Gert


  • #3   21. jul 2015 Sportsbremser som Brembo giver mening hvis du kører bilen hårdt, og ofte oplever fading med standard bremserne. Hvis ikke det er tilfældet, er sportsbremser, efter min mening, spild af penge.

  • #4   21. jul 2015 Prøv evt. bildeleshop.dk - men regn med lidt leveringstid, da delene kommer fra Tyskland.

  • #5   21. jul 2015 Carsten j nu laver brembo jo andet end sports bremser

  • Kim K
    Kim K Tilmeldt:
    jun 2003

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 341
    #6   21. jul 2015 Jeg har altid haft gode erfaringer med NK / SBS / Eurobrake, sidst købte jeg ind hos profiteile.de og fik delene efter et par dage. Profiteile var dem der var billigst til vores biler af de 15-20 butikker jeg så på, fragten er vist stadig ca. 150 kr.

Kommentér på:
Bremseklodser for og bag + skiver bag

Annonce