{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket værktøj til skift af forhjulsleje
  • #1   24. jul 2015 en presse

  • #2   24. jul 2015 og noget passende værktøj.

  • #3   24. jul 2015 nu læste jeg lige din profil tekst, jeg vil da på det kraftigste anbefale dig helt at lade vær...

  • #4   24. jul 2015 Hold da op Ford.. Han skal da lære det et sted ik.. Men nok en god idé med en presser så du kan presse lejeren ud og i ??

  • #5   24. jul 2015 jeg har en trykpresse til rådighed, men jeg troede at man kunne klare sådan et skift med et stykke håndværktøj, noget uddriver ligendede noget smiley

    Ford, tak for udmeldingen, jeg er ikke bil mekanikker, men jeg er absolut ikke uden teknisk kunnen smiley



  • #6   24. jul 2015 Følg dog en guide på Youtube, klart det nemmeste.

  • #7   24. jul 2015 Det kunne være du skulle have fulgt bedre med i Dansk undervisningen, så havde du måske været mere troværdig med hensyn til at du skriver du er maskiningeniør, for det tror jeg ikke på, især når du spørger om hvilken aftrækker der er bedst smiley

  • #8   24. jul 2015 Sebastian, jeg ved godt hvordan man skifter et leje, jeg havde bare håbet på et link, til et godt stykke værktøj smiley

  • #9   24. jul 2015 Torpedo hvad skulle bedre dansk kundskaber da afhjælpe iht. din kommentar ?

  • #10   24. jul 2015 Det kunne være du skulle have læst videre og blevet mekaniker smiley

  • #11   24. jul 2015 Du må ikke misforstå det jeg skriver, dette gælder i øvrigt også andre her inde. smiley

    Men du skriver du ved intet om biler, og du skal skifte et forhjuls leje for et familiemedlem.

    Familie eller ej, du skal jo kunne stå inde for det stykke arbejde der er lavet bagefter. dvs. sker der noget vil du da hade dig selv i en vis tid. smiley Jeg er heller ikke mekanikker på papir derimod rustfast kleinsmed. Men jeg har min hjemmebiks her med lift og stort set alt hvad hjertet kan begære af værktøj. Plus jeg har rodet med biler så længe jeg kan huske.

    Hvis jeg ikke havde den fjerneste ide om biler ville jeg ikke skifte et forhjulsleje, det er helt sikkert.!


  • #12   24. jul 2015 en hjul leje er også noget at et indgrab. så man skal vide hvad man laver. hvis man er uheldig så kan nemt ødelægge det hele. knækket spindler og smadder gevind på træk aksel og folk der ikke får tingene spændt ordentligt.

  • #13   24. jul 2015 Jeg har været EEE maskinmester på mærks flåde, jeg kan godt stå inde for mit arbejde smiley
    Jeg har kun arbejdet i biler (min egen og svigermors), i en 5-6 år, hvor jeg har skiftet lejer på min egen for 35000 km siden, men det var hubs, så de var nemme nok at få af smiley
    Jeg har intet problem med at lave det stykke arbejde, jeg ved hvordan det skal gøres, jeg ville bare gerne høre hvilket stykke værktøj i hver i sær har en god erfaring med, og hvor jeg evt kan få det stykke værktøj smiley


Kommentér på:
Hvilket værktøj til skift af forhjulsleje

Annonce