Audi A6 C5 Camber/Caster efter sænkning? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har sænket min A6 C5 2004 avant med et Eibach Pro kit, 35/30mm Da den lignede en Allroad før..
Jeg vil lige høre om nogle har erfaringer med hvordan undervognens geometri opfører sig efter sådan en sænkning. Her tænker jeg på Camber/caster.
Jeg kørte til superdæk for at få den 4-hjulsudmålt, da jeg tænkte det måtte være vejen frem efter sådan en omgang. Men de kunne ikke løsne sporestængerne.. så nye Meyle er kommet med posten og skal monteres..
Mekanikeren snakkede om at den spidsede noget i bagbroen.. og at Camber var forskelligt på hjulene? Er det noget der kan justeres?? Hvad gør alle I andre der kører rundt med samme undervogn? (Passat 3BG bla) Jeg savner lidt erfaring og ved ikke ret meget om emnet på denne bil.
Vil helst ikke have den æder 18" dæk hver måned..
Del gerne ud af hvad I ved om det
Mvh Rasmus
PS: Jeg har snuset mig frem til K-Mac Camber justerings kit på forhjulene, men det er måske en anelse dyrt.. måske ikke..
http://www.k-mac.com/pages/newprods/audi/audi.htm
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 15 Emner: 17 Svar: 3.190
Prøv dig frem til du kører længst mulig inden næste dækskifte
MVH KP
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 28 Svar: 141
Jeg vil gerne have den til at stå rigtigt.. om der er lidt negativ camber betyder ikke så meget, det er mere toe-in-out jeg gerne vil ramme rigtigt.. Hvordan gør jeg det? Er der nogle justeringsmuligheder og hvor? Tænker naturligvis på baghjulene.
Audi A6 C5 Camber/Caster efter sænkning?