{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kobling mondeo mk3
  • #1   15. aug 2015 luk er et ganske udmærket mærke

• #2   15. aug 2015 Efter som at det ikke er en "bare lige" opgave, ville jeg vælge et anerkendt mærke = Luk

• #3   15. aug 2015 lyder godt har fundet nogle LUK til ok mønt i england

nu har jeg dog ikke skiftet kobling på en mondeo før så er lidt usikker på fremgangs
    måden(har skiftet en del på golf og passat) så er i tivel om sving hjulet skal skiftes? og om man bør anvænde konvertions kit til masiv sving hjul.

• #4   15. aug 2015 For det meste så plejer man at skifte svinghjulet samtidig. Vi havde en mondeo den anden dag på job der havde kørt 55 tusinde hvor svinghjulet var dårligt

• #5   16. aug 2015 Jeg har lige fået skiftet svinghjul og kobling på min.. der var massivt svinghjul i den og både det og kobling så ud som nyt, men den havde splittet navet i koblingen fuldstændig.. om det har haft noget med konverteringen til SMF at gøre ved jeg ikke.. nu er der DMF i den og synes den kører mere lækkert nu selvom jeg aldrig har syntes den kørte "hårdt" før..
    men summa sumarum, så har jeg nu et massivt svinghjul liggende fra min mondeo mk3 2.0 tdci 130 hk som ser ud som nyt og som jeg ikke har planer om at bruge til noget selv, hvis du vil kaste dig ud i en konvertering kan du jo smide en PB smiley

Kommentér på:
kobling mondeo mk3

Annonce