{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.042 visninger | Oprettet:

Hjælp til BMW 525i e34 med M50b25 motor uden vanos {{forumTopicSubject}}

Hej bg, jeg var i går ude og køre i min bmw 525i hvor den kørte fint indtil jeg lavede en kickdown hvor den tog fat i 1-2 sekunder og så begyndte den at falde i omdrejninger, jeg kørte ind til siden fordi den ikke gad at tage gas hvorefter motoren gik ud, og nu kan den ikke starte.
Det skal lige siges at jeg lige har skiftet benzinpumpen og ja der er nok benzin på smiley
Håber i kan hjælpe eller komme med problemstillinger!
Mvh Simon

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til BMW 525i e34 med M50b25 motor uden vanos
  • #1   8. sep 2015 Har du prøvet og pille en Benz slange af helt oppe ved manifolden på dyssebroen og se når du sætter tænding til om der kommer benzin.??? Har lige lavet en kammerts bmw hvor der var en slange undre bilen der var klappet sammen/spærret så benzin ikke ku komme der op

• #2   10. sep 2015 Hej og tak for dit svar!
    Jeg har gjort det du sagde og den får ikke benzin til motoren, så det må vel være en slange fra tanken og over til motoren, men spørgsmålet er bare hvilken smiley
    - Hvad var det for en slange du lavede på din vens bmw?
    Mvh.

• #3   10. sep 2015 Skifted faktisk stort set dem alle da vi var nød til at pille tanken ned og så ku vi lige så godt bare skifte fra en ende af?

• #4   10. sep 2015 Ja okay ^^
    Jeg skal også have skiftet alle slangerne alligevel så det må jeg se om jeg kan finde ud af i min lille karport haha smiley
    Men tak for hjælpen ellers.
    Mvh smiley

Kommentér på:
Hjælp til BMW 525i e34 med M50b25 motor uden vanos

Annonce