{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Speedometer golf 4
  • #1   20. sep 2015 Du bliver nød til at formulere dit spørgsmål anderledes smiley

• hans b
    hans b Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 43
    #2   20. sep 2015 Skal prøve smiley Har en golf 4 TDI fra 98 der jo er iden canbus. Har købt et speedometer fra en nyere golf 4 TDI og det er med canbus. Kan jeg på nogen måde få det nyere speedometer til at virke i min bil ? Har prøvet at kode nøgler , men den melder fejl hver gang smiley

• #3   20. sep 2015 alt kan lade sig gøre - det er kun et spørgsmål om hvor lang tid det tager og hvad prisen bliver !!! smiley
    I dit tilfælde vil jeg ( min egen mening ) sige at det kan du IKKE smiley smiley da det vil kræve en stor del ændringer i din bil !!! smiley og det vil blive ret kostbart at udføre dem !!!
    polobjørn

• hans b
    hans b Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 43
    #4   20. sep 2015 Mange tak for dit svar smiley Sælger det nyere speedometer igen og beholder det gamle smiley Eller finder et der passer ??

• #5   20. sep 2015 Rigtig god ide smiley smiley smiley
    polobjørn

• #6   21. sep 2015 Det kommer an på hvad der står bag på dit gamle speedometer står der 919 --- --- er det uden Can. Står der 920 -- --- er det med Can og en med og uden kan ikke komme til at virke smiley

Kommentér på:
Speedometer golf 4

Annonce