{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

3S-FE, Ekspert søges... {{forumTopicSubject}}

Godmorgen.

jeg har netop lavet toppakning og tandrem på en avensis fra 99, med en 2,0 3S-FE kværn som havde sprunget elastikken. Alt så fint ud, så den er blevet samlet igen og startet op. Den står perfekt i tomgang, og kører som den skal. undtagen hvis man lige prikker til speederen, så dør den. Dvs hvis tomgang fx er 750 rpm, så er det ca 800-900 rpm at den absolut ikke vil. Men hvis man bare trykker hårdt på speederen, så kommer den fint forbi det punkt, og ligeledes når man slipper, så daler den fint til 750 igen uden problemer. Men 800-900 det vil den absolut ikke, så hoster hele motoren og går ud.
Nogen der kender noget til den fejl?

Selv mistænker jeg noget vakumslange jeg har byttet rundt på, kan bare ikke se hvad. Alt elektrisk burde ikke være til at tage fejl af, da de fleste stik kun kan sidde et sted.

Er der evt en der kan skaffe billeder/tegninger over alle vakumslangerne?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  3S-FE, Ekspert søges...
  • Mikael
    Mikael Online Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Følgere: 4 Emner: 1 Svar: 47
    #1   25. sep 2015 Jeg har prøvet nogenlunde det samme da jeg havde en Carina E med samme motor, mit blev afhjulpet ved at rense gasspjældet for sod smiley så det var da et sted at prøve ellers tjek vacuum slanger for utætheder.

Kommentér på:
3S-FE, Ekspert søges...

Annonce