{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.171 visninger | Oprettet:

R
R
Følger: 6 Følgere: 17 Emner: 516 Svar: 2.803

VAG dørlås (med billede) {{forumTopicSubject}}

Er igang med at fejlsøge på min Ibiza 2004 .

Døren vil ikke selv poppe op det første stykke når man åbner døren både ind og udvendigt.. Den kan godt åbne men skal ligesom trækkes/skubbes det første stykke, hvor en dør normalt lige giver et pop det første stykke hvis i forstår smiley

Har skilt døren af for at se hvad jeg kan finde frem til.

Eneste ting er nede stående pind som umiddelbart ligner den et knækket af? Den sad løst og var til og pille af (se foto) men kan ikke lige se hvor den skulle ha fat i, eller hvad den gør?

Andre som har haft dørlåsen ude og kan fortælle mig det ? Og er det et nyt låsehus?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VAG dørlås (med billede)
  • #1   6. okt 2015 Hvor den sad løst på

profilbillede
  • #3   6. okt 2015 Tak for svaret Chris smiley har tilføjet et par billeder mere.. Sørger den for at låse døren ? Eller har det noget med mit problem og gøre?

Men den pind sidder normalt fast på låsecyllinderen ikke ?

Nogen ide om hvad det hedder på eBay sådan en pal ?

profilbillede
  • #4   6. okt 2015

profilbillede
  • #5   6. okt 2015

profilbillede
  • Torpedo
    Torpedo Online Tilmeldt:
    okt 2014

Følger: 4 Følgere: 14 Emner: 31 Svar: 3.012
    #6   6. okt 2015 Aflang dippedut smiley

• #7   6. okt 2015 Ser ud til den er knækket. Hvor meget og lidt kan man nøjes med a skifte ??
    umiddelbart har den hele tiden været knækket og fungeret sådan. Kan også samle det igen og så den nok fungere, da den sidder i spænd. Men jo ikke optimal løsning. Men får at ku låse døren bliver det nok sådan indtil nye dele kommer hjem

Men mit problem med at døren ikke popper op har jo nok ikke noget med denne stang.. Den sørger vel kun for a låse døren

profilbillede
  • #8   6. okt 2015 Med pinden løst sat på.. Ligner den er knækket nede i

profilbillede
  • Torpedo
    Torpedo Online Tilmeldt:
    okt 2014

#9   6. okt 2015 Det der gør døren "popper" er en fjeder i selve dørlåsen, så det er selve dørlåsen der defekt.

• #10   6. okt 2015 Må pille dørsiden af igen imorgen og se om jeg kan se systemet med den fjeder. Det vel også et rep kit man kan få til den så ?

• #11   6. okt 2015 Fik lige samlet det hele igen. Nu virker håndtaget udefra.. Så nu mangler jeg kun håndtaget indenfor. Men det er nok den fjeder du så snakker om på dørlåsen smiley
    D

• Torpedo
    Torpedo Online Tilmeldt:
    okt 2014

#13   7. okt 2015 Den jeg mener er den der sidder i siden af døren, den der holder døren lukket, det må være inde i den der mangler en fjeder, det kan du prøver ved at skubbe palen tilbage (som om du lukkede døren) og så udløse den igen ved hjælp af håndtaget, så skal den springe tilbage.

profilbillede
Kommentér på:
VAG dørlås (med billede)

Annonce