{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

Passat 3bg 2,5v6 TDI tiptronic {{forumTopicSubject}}

Hej bg. Er blevet tilbudt en 3bg V6 TDI tiptronic
Kørt 210.xxx den er fra 12.2003.

Nu har jeg jo hørt jeg skal holde mig langt væk fra den. Men har ikke fået specifik begrundelse for hvorfor, andet end er dyr at holde ved lige

Så hvis i har haft den eller kender nogen der har haft den ville jeg gerne lige høre om jeres erfaringer på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Passat 3bg 2,5v6 TDI tiptronic
  • #1   23. okt 2015 Har haft en 2,5 tdi 150 hk 4M (har den stadigvæk med er ikke på danske plader så den er stillet til siden) og det er en røv dejlig køre maskine. dele som har være udskiftet bremseskiver og klodser samt lidt bærearme og styrekugler. ellers aldrig nogle problemer. 14,5-16 på en liter diesel og ellers bare skøn at køre i.

• #2   23. okt 2015 Vil da også mene at det er et godt stykke vogntøj at køre i.

• #3   23. okt 2015 hvis du er uheldig kan motor og gearkasse koste dig mange penge
    hvis ikke er det jo fint smiley

mest kendte fejl på den motor er når dieselpumpen står af (bosch vp44) og det er rigtig dyrt at få lavet.
    en anden ting er knasterne der bliver ædt op af vippe armene. så HUSK HUSK at tjekke så godt du kan igennem olie dækslet om der er slidt spor i knasten

havde samme motor i en audi a6 og syntes ikke den kørte specielt godt og ikke specielt hurtig + dårlig brændstod økonomi

Kommentér på:
Passat 3bg 2,5v6 TDI tiptronic

Annonce