{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.641 visninger | Oprettet:

hvor sidder relæet til el bagruder i 406 {{forumTopicSubject}}

Håber at der er et par kloge hoveder herinde. Jeg har bøvl med de bagerste el ruder i min Peugeot 406 Årgang 2003. De virker ikke. Sikringerne er iorden. Der er ikke strøm ved kontakterne ved bag dørene. Har læst mig frem til via forskellige hjemmesider at det kunne være relæet. Det er også fint nok men hvor er den? De forreste ruder virker som de skal og den der børne sikrings knap virker også som den skal.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor sidder relæet til el bagruder i 406
  • #1   23. okt 2015 følger der ikke en manuel med din bil?

  • #2   23. okt 2015 Det hele skulle gå igennem kontakten i føresiden.

    Det tyder på at der er 2 relæer, og den jeg har markeret med rød må være et dobbeltrelæ.
    Den længst til højre er jo den der går ned til bagruderne. som jeg har markeret med blå, altså højre og venstre rudekontakt.

    Den hvor der er markeret med grøn er kontakten i føresiden.
    Den til venstre for er kontakten i passagersiden foran.(pink)

    Så du skal jo tjekke mindst 6 sikringer som hedder.:
    F27 5A
    F14 30A
    F22 10A
    F13 20A
    F6 50A
    F5 30A


    profilbillede
  • #3   23. okt 2015 Jo der er en manual med til bilen men der står der ikke noget om relæer. Men sikring nummer 13. 14 og 27 er nævnt i manualen som buggi Boy er inde på. Der stod ikke noget om de sidste tre sikringer så dem skal jeg da lige have testet imorgen. Jeg skal nok lige vende tilbage når det sker. Men foreløbigt tak for svar.

  • #4   23. okt 2015 Det var pokkers.. jeg plejer bare at have held med manualen..

Kommentér på:
hvor sidder relæet til el bagruder i 406

Annonce