{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
994 visninger | Oprettet:

Vw bora 1,9 tdi {{forumTopicSubject}}

Hej Bg.

Jeg har fået erhvervet en gammel bora tdi fra 99.

Men har lige 3 spørgsmål som jeg ville høre om der er nogle herinde som kan svare mig på.

1: Speedometeret lyste svagt i abs lampen efter motorskift, men har ikke efter den er kommet ud og køre lyst på noget tidspunkt.
Testeren siger at der ingen fejl er på abs, Kan det så være min instrumentering som er defekt eller skal jeg måske søge andet steds for at finde fejlen?

2: Jeg har elruder i alle døre, men kun 2 knapper i førerdøren til dem. Så mit spørgsmål er om jeg kan sætte et konsol i til at styre alle 4 elruder eller om jeg skal forvente at skal lave alt strøm om så.

3: Jeg har i den venstre arm ved rattet udstyr til fartpilot. Men det virker ikke og det er den gamle model arm. Men kan jeg montere den nye model og håbe på at jeg kan få det til at virke.
hvis det er til nogen hjælp kører bilen med en 1,9 tdi AGR motor.

håber på at der er nogle som kan hjælpe og oplyse mig, da jeg ikke er så stærk i det elektriske på en bil.

på forhånd tak

mvh Søren


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vw bora 1,9 tdi
  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #1   30. okt 2015 hvis du ikke er stærk i el så hold nallerne væk og få en der har forstand på det til at lave din bil du kan ødelægge rigtig meget som kan koste boksen mht din fart pilot er jeg sikker på at du ikke kan montere andet end en fra en nyere bil

  • Nicklas M
    Nicklas M Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #2   30. okt 2015 Hvis den har elektronisk gas, så kan du bare købe en arm der har fartpilot, og så virker det, ellers kan du ikke.

  • jow-jow
    jow-jow Tilmeldt:
    jun 2014

    Emner: 1 Svar: 199
    #3   30. okt 2015 Kør en tur og tjek om abs virker.
    Hvis dine el ruder i bag allerede virker, skulle det være nok med et nyt panel beregnet til 4 ruder.
    Den nye model fartpilotarm passer lige i og der skal intet laves om.


  • #4   30. okt 2015 Tak for svarene, så kan jeg komme lidt videre og få lavet de ting.

    mvh


Kommentér på:
Vw bora 1,9 tdi

Annonce