Honda Civic Automatgear erfaring? {{forumTopicSubject}}
Hej BG
Som nogle måske har set har jeg oprettet lidt ang. Honda Civic over det sidste stykke tid, da jeg kigger meget efter sådan en
Jeg har prøvekørt I-Shift 1.8 samt alm 1.8 og må sige I-shift er en underlig sag? Dog meget behageligt man ikke selv skal skifte gear
Men så har jeg fundet en med rigtig automat gear, men syntes ikke rigtig jeg kan finde noget ordentligt information om dette? Plus jeg kan se der er kun 2 til salg med dette lige pt. Er det fordi det var for dyrt, eller noget man bare ikke gjorde i en Honda Civic?
Da jeg var i USA i en måned sidste sommer kørte vi i en Mustang med Automatgear, og det er altså bare lækkert at køre med! Så kunne rigtig godt tænke mig det i min næste bil. DOG skal kvaliteten være iorden samt ikke have fejl og blive en bekostelig affære
P.s skal ned og se den imorgen, men vil gerne have lidt info først, evt ting jeg skal kigge efter/lytte efter
Håber i kan hjælpe mig
jul 2015
Følgere: 1 Biler: 1 Svar: 105
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 71 Svar: 491
okt 2005
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 84
jun 2011
Følger: 12 Følgere: 251 Biler: 6 Emner: 104 Svar: 9.596
Mig bekendt er de alle med i-shift, og det er ikke automatgear, det er manual gear med automat kobling, og det er lidt mærkeligt at køre med, men hvis man letter gassen en smule midt i en acceleration, så vil den skifte til næste gear mere glidende, rigtig automat gear som i Accord har vist nogle svagesider i forbindelse med svinghjul... jeg ville helt sikkert holde mig til manual, bedre økonomi, billigere i indkøb og holder 100% bedre
mar 2007
Det er ikke I-shift den her har
mar 2007
Honda Civic Automatgear erfaring?